سالهاست که در کنار کسب و کارهای گوناگون بوده ایم. امیدواریم بتوانیم پاسخ مناسبی به نیازهای شما در زمینه طراحی سایت و سئو سایت بدهیم.

اطلاعات تماس

021-57953 - 021-41075000

تهران، جردن، خیابان گلفام، پلاک 50 طبقه 1

info@3nb.org

چرا طراحی سایت
فهرست مطالب

چرا طراحی سایت ؟ | دلایل مهم برای راه اندازی سایت

افراد زیادی تاکنون این سوال را از خود پرسیده اند که چرا طراحی سایت ؟ اما نتوانسته اند پاسخ کامل و جامعی به خود بدهند. آن ها تصور می کنند که تنها دلیل برای طراحی وب سایت این است که افزایش درآمد است. در حالی که دلایل دیگری نیز وجود دارد. ما در این مطلب به شما خواهیم گفت که چرا طراحی سایت ؟ و به شما کمک خواهیم کرد که بتوانید گام های خود را محکم بردارید و موفقیتی همانند فروشگاه دیجی کالا کسب کنید.

چرا طراحی سایت

چرا به سایت نیاز داریم؟

چرا طراحی سایت ؟ چه بخواهیم و چه نخواهیم دنیا در حال تغییر است و مدل کسب و کارها تغییر پیدا کرده. تقریبا همه ما می دانیم که اینترنت بستری مناسب برای معرفی خود به مخاطبین و جذب آن هاست. بر طبق یک جمله معروف از بیل گیتس : اگر کسب و کار ما در دنیای اینترنت حضور پیدا نکند به زودی از صحنه کسب و کار محو خواهد شد. این جمله می تواند به عنوان مهم ترین پاسخ در جواب سوال ” چرا طراحی سایت ؟ ” باشد.
به جرات می توان گفت که طراحی سایت بهترین روش برای معرفی شغل خود به دیگران است. شما با استفاده از این راه، فرصت کافی برای معرفی کامل خود خواهید داشت و می توانید راجع به محصولات و خدمات خود توضیح دهید. قطعا طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی، طراحی وب سایت صنعتی و … اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد و به برندینگ شما کمک خواهد کرد. هیچ فرقی نمی کند که شما قصد طراحی سایت مشابه دیجی کالا را دارید یا می خواهید با طراحی سایت فروشگاهی ارزان، طراحی سایت قنادی، طراحی سایت رستوران و … به کسب درآمد بپردازید. بلکه مهم آن است که قواعد و اصول را به درستی پیاده سازی و اجرا کنید.

برای هر کسب و کاری، طراحی سایت ضروریست!

جذب مشتریان جدید

طبق تحقیقاتی که راجع به کاربران اینترنت انجام شده نشان می دهد که روزانه بیش از 2 میلیارد انسان در سرتاسر دنیا از اینترنت استفاده می کنند. بخش عمده ای از آن ها تاکنون خریدهای اینترنتی را تجربه کرده اند و یا با شرکت ها در ارتباط اند. این تحقیق در کشور ایران نیز انجام شده و نشان می دهد که بیش از 50 میلیون نفر ایرانی به طور روزانه از اینترنت برای انجام امور خود استفاده می کنند که این آمار نشان دهنده 70% از جمعیت کل کشور است.
اعداد و ارقام فوق یک پیام بسیار مهم برای ما دارند و آن هم این است که یک فرصت ویژه و استثنایی برای جذب مشتری در اختیار شما قرار گرفته که باید به بهترین شیوه از آن بهره بگیرید. اگر در حال حاضر کسب و کار فیزیکی ندارید باز هم می توانید طراحی سایت را آغاز کنید و کسب و کار خود را راه بیندازید. جالب است بدانید که طراحی سایت هنری، طراحی سایت مشاور املاک، طراحی صرافی ارز دیجیتال به طور قابل ملاحظه ای مشتریان شما را افزایش می دهد.

داشتن یک تریبون قدرتمند

داشتن رسانه یا تریبون قدرتمند از دیگر مزایای طراحی تخصصی وب سایت محسوب می شود و به شما اجازه می دهد که راجع به تخصص خود بنویسید و به مخاطبان آموزش های لازم را بدهید. شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که دلیل این کار چیست ؟ هنگامی که شما محتواهای آموزنده را در زمینه کاری خود منتشر می کنید مخاطبان اعتماد بیشتری به شما می کنند و انتخاب های آن ها آگاهانه تر می شود. این امر باعث می شود که شما در حیطه کاری خود یک متخصص محسوب شوید و به مرور زمان گوگل هم شما را به عنوان یک سایت مرجع خواهد شناخت. همان طور که می دانید گوگل تمام سایت ها را رتبه بندی می کند. هر سایتی که بتواند رتبه بالاتری کسب کند قطعا از ترافیک بیشتری نیز برخوردار خواهد بود. عوامل زیادی در کسب رتبه عالی کمک کننده هستند که یکی از آن ها شناسایی شما توسط گوگل به عنوان یک سایت تخصصی و مرجع است.

راهکار ارزان برای دیده شدن

افرادی که کسب و کار فیزیکی دارند به خوبی می دانند که راه اندازی یک مغازه یا فروشگاه به سرمایه هنگفتی نیاز دارد. زیرا علاوه بر هزینه اجاره، باید بودجه ای برای دکوراسیون، نصب تابلو، تجهیزات، مالیات و … در نظر بگیرید. علاوه بر آن باید تبلیغات سنتی و کاغذی نیز انجام دهید. اما این موارد در خصوص طراحی سایت وجود ندارد. شما می توانید با هزینه ای به مراتب کمتر، فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید. چرا طراحی سایت فروشگاهی ؟ ما در دوره از تاریخ زندگی می کنیم که اعتماد مردم به خریدهای اینترنتی افزایش پیدا کرده و می توانند به راحتی سایت های معتبر را از نامعتبر تشخیص دهند. لازم به ذکر است که سایت های اینترنتی هم نیاز به تبلیغات دارند. اما تبلیغات آن ها اینترنتی است و ساختار متفاوتی از تبلیغات سنتی دارند. مواردی از جمله ارزان تر بودن و هدفمندتر بودن از ویژگی های بازاریابی اینترنتی محسوب می شود.

ایجاد روابط جدید

از دیگر پاسخ هایی که می توان به سوال ” چرا طراحی سایت ؟ ” داد این است که شما می توانید بدین وسیله، روابط جدیدی برای خود ایجاد کنید و آن ها را گسترش دهید. زیرا همکاران شما را پیدا خواهند کرد و موقعیت های تجاری نوینی برایتان به وجود خواهد آمد. اگر در ابتدای شروع کسب و کار هستید باز هم طراحی سایت می تواند به پیشرفت شما کمک کند.

ارزیابی دقیق مخاطبین و مشتریان

کسب و کارهایی که می توانند مشتریان خود را به طور دقیق ارزیابی کنند موفقیت بیشتری بدست می آورند. این کار با استفاده از ابزارهای دیجیتال انجام می شود. به طور مثال شما می توانید بفهمید که کاربران بر روی کدام صفحه از وب سایت شما بیشتر کلیک می کنند؟ کدام محصولات را بیشتر خرید کرده اند و کدام یک را کمتر؟ همچنین شما می توانید تشخیص دهید که بیشترین ورودی به وب سایت از موبایل بوده یا کامپیوتر و لپ تاپ ؟ ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس علاوه بر رایگان بودن می تواند این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد.

چرا طراحی سایت

کلام آخر !

همان طور که متوجه شدید طراحی سایت سودآوری زیادی برای شما دارد. زیرا یک راه کم هزینه برای دیده شدن محسوب می شود. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به سختی قانع می شوید توصیه می کنیم مطالب قبلی وب سایت ما را دنبال کنید تا به خوبی به پاسخ این سوال برسید که ” چرا طراحی سایت ؟ ”
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5/5 امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها