سالهاست که در کنار کسب و کارهای گوناگون بوده ایم. امیدواریم بتوانیم پاسخ مناسبی به نیازهای شما در زمینه طراحی سایت و سئو سایت بدهیم.

اطلاعات تماس

021-57953 - 021-41075000

تهران، جردن، خیابان گلفام، پلاک 50 طبقه 1

info@3nb.org

طراحی سایت صرافی

راهی مطمئن برای کسب در آمد

دنیای ارز های دیجیتال شامل پیچیدگی ها و ابهاماتی می باشد که شما با طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با بهترین امکانات و پیشرفته ترین تکنولوژی و متد ها این پیچیدگی ها را می توانید تا حد بسیاری کم کنید. برای مشاهده امکانات و کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

طراحی سایت صرافی

همین الان با قیمت مناسب سفارش طراحی سایت دهید

نکات مهم در طراحی سایت صرافی

رابط کاربری

یکی از مشکلاتی که در اغلب صرافی ها شاهد هستیم رابط کاربری پیچیده است. به نحوی که افراد نمی توانند به راحتی از بخش های مختلف آن استفاده کنند. در طراحی سایت صرافی دیجیتال باید به این موضوع توجه داشته باشید که بسیاری از معامله گران تازه کار هستند. زیرا بازار ارز دیجیتال هنوز به طور کامل جا نیفتاده و هنوز هم افرادی هستند که برای نخستین بار وارد یک صرافی می شوند. پس توجه به کارپسند بودن و طراحی ساده اهمیت زیادی دارد.

سرعت مناسب

کسانی که در بازار ارز دیجیتال فعالیت می کنند و اصطلاحا تریدر نامیده می شوند مایلند معاملات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند. در غیر این صورت موقعیت کسب سود را از دست می دهند. در طراحی سایت صرافی دیجیتال باید اولویت زیادی برای افزایش سرعت بارگذاری در نظر بگیرید. صرافی هایی که کند هستند و به زمانی بیش از 2 ثانیه برای لود نیاز دارند خوشایند کاربران نیستند و نرخ پرش در آن ها زیاد است. حتما این سوال در ذهن شما ایجاد شده چه عواملی باعث بهبود سرعت در صرافی می شود؟ در پاسخ می توان به عوامل زیادی اشاره کرد اما قطعا هاست و سروری که در طراحی سایت صرافی انتخاب می کنید اهمیت زیادی دارد.

امنیت

امنیت از مهم ترین موضوعات در طراحی وب سایت صرافی می باشد. اگر شما قصد دارید مدیر یک صرافی باشید باید به کاربران خود این اطمینان را بدهید که نه تنها اطلاعات آن ها در امنیت کامل است بلکه دارایی آن ها نیز در نزد شما محفوظ می باشد. هکرها تمایل زیادی برای نفوذ به صرافی ها دارند و مترصد این فرصت هستند که یک راه نفوذ پیدا کنند. پس تامین امنیت عامل مهمی محسوب می شود.

کیف پول

منظور از کیف پول در طراحی صرافی ارز دیجیتال چیست؟ کیف پول هایی که در صرافی وجود دارند به شکلی کاملا الکترونیک می باشند که به کاربران امکان شارژ با ارز مورد نظر را می دهد. معمولا کیف پول های صرافی های ایرانی با ریال و تومان شارژ می شود و بعد از آنکه خرید رمز ارز مورد نظر خود را با آن انجام دادید امکان انتقال دارایی به کیف پول شخصی نیز وجود خواهد داشت.

احراز هویت

به جرات می توان گفت صرافی هایی که اجازه فعالیت کاربران را بدون احراز هویت می دهند از نظر امنیت در جایگاه پایینی قرار دارند. در طراحی سایت صرافی باید اهمیت زیادی به نحوه عضویت و احراز هویت داشته باشیم. احراز هویت با روش هایی از جمله سریع و دو مرحله ای انجام می شود. احراز هویت دو مرحله ای امنیت بیشتری دارد.

نمونه کار طراحی سایت صرافی

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

طراحی سایت صرافی یکی از خدمات شرکت طراحی سایت محسوب می شود. در حال حاضر شاهد محبوبیت روز افزون ارزهای دیجیتال هستیم و همین امر سبب شده که افراد به دنبال بستری مناسب برای انجام معاملات خود باشند. اگر طراحی صرافی ارز دیجیتال به نحو درستی انجام شود نه تنها برای کاربران مزایای زیادی به همراه خواهد داشت بلکه شما به عنوان مدیر سایت نیز منفعت زیادی کسب خواهید کرد. این سایت تفاوت زیادی با سایت شرکتی دارد. زیرا از امکانات و قابلیت های ویژه ای برخوردار می باشد. قطعا طراحی سایت صرافی به تجربه و تخصص بالایی نیازمند است و در هنگام انتخاب شرکت باید توجه زیادی به سوابق، نمونه کارها و توانایی آن داشته باشید.
طراحی سایت صرافی

طراحی سایت صرافی چیست؟

بهتر است قبل از آنکه به طراحی سایت صرافی و ویژگی های آن بپردازیم شما را به طور مختصر با بازار ارز دیجیتال آشنا کنیم. ما در عصری زندگی می کنیم که ارزهای دیجیتال از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده اند. این موضوع نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای جهان اهمیت دارد. افراد با خرید ارز دیجیتال، مقاصد مختلفی دارند. برخی از آن ها با خرید و فروش های مکرر، به دنبال کسب سود هستند و برخی دیگر با خرید و نگهداری طولانی مدت، تلاش می کنند تا علاوه بر حفظ ارزش دارایی، سود بیشتری دریافت کنند. این افراد برای معاملات خود به دنبال بستری مناسب می گردند. صرافی ها این بستر را ایجاد می کنند و به افراد اجازه می دهند تا به راحتی معاملات خود را انجام دهند. به همین جهت طراحی سایت صرافی رونق زیادی پیدا کرده است.
طراحی سایت صرافی دیجیتال تفاوت زیادی با طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی، طراحی سایت مشابه دیجی کالا، طراحی سایت قنادی، طراحی سایت رستوران و … دارد. هنگامی که شما بخواهید کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید و بودجه کمی در اختیار دارید می توانید با طراحی سایت فروشگاهی ارزان گام های ابتدایی را بردارید. اما این موضوع در خصوص طراحی وب سایت صرافی وجود ندارد. برای طراحی این نوع از سایت ها باید بودجه مناسبی در اختیار داشته باشید تا بتوانید یک صرافی تمام و عیار را راه اندازی کنید. موضوعاتی از جمله امنیت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند. زیرا علاوه بر اطلاعات مشتریان، دارایی آن ها نیز در دستان شماست و اگر امنیت سایت پایین باشد هکرها به راحتی به صرافی نفوذ می کنند و تمام دارایی و اطلاعات را سرقت می کنند.

طراحی سایت صرافی

چرا طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال؟

در سال های گذشته که تحریم ها علیه کشور ایران تا این حد پررنگ نبود افراد می توانستند به راحتی در صرافی های خارجی فعالیت کنند. اما از زمانی که ایران دچار تحریم های ضالمانه شده است امکان فعالیت افراد در صرافی های خارجی وجود ندارد. به طور مثال بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان به نام بایننس فعالیت افراد ایرانی را ممنوع کرده است. اگر این صرافی به هر طریقی متوجه شود که افراد فعال در آن ایرانی هستند به سرعت حساب کاربری شان را مسدود می کند و افراد تمام دارایی خود را از دست می دهند. به همین دلیل است که تعداد صرافی های ایرانی روز به روز در حال افزایش است.
دلیل دیگری که سبب شده طراحی وب سایت صرافی رونق بیشتری پیدا کرد رکود بازار بورس است. هم اکنون که در حال نگارش این مطلب هستیم بیش از دو سال از سقوط بورس می گذرد و افراد تمایل بیشتری به بازار ارز دیجیتال پیدا کرده اند. این بازار توانسته میزان زیادی از ضرر معامله گران را جبران کند. در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال حساسیت هایی وجود دارد که به هیچ عنوان در طراحی سایت فروشگاهی یا شرکتی وجود ندارد. یکی از مشکلاتی که معامله گران در هنگام انتخاب صرافی با آن مواجه هستند این است که تعداد صرافی ها بسیار زیاد اند و افراد دچار سردرگمی و تردید در انتخاب می شوند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد ایجاد بستری برای معاملات آنلاین ارز دیجیتال را دارید توصیه می کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

قیمت طراحی سایت صرافی چقدر است؟

قیمت طراحی سایت صرافی بر اساس پارامترهای مختلف تعیین می شود و نمی توان یک مبلغ کلی را برای تمام پروژه ها اعلام کرد. اما به طور کلی می توان گفت که اگر بخواهید طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال را با کیفیت بالا انجام دهید باید بودجه مناسبی را برای آن در نظر بگیرید. خصوصا اگر قصد دارید کار خود را پرقدرت آغاز کنید. در حال حاضر افراد زیادی به سراغ طراحی صرافی ارز دیجیتال می روند. قطعا کسانی موفق خواهند بود که یک صرافی تمام عیار و کامل را در اختیار معامله گران قرار دهند. زیرا تعداد افراد حرفه ای در زمینه معاملات ارز دیجیتال در حال افزایش است. اگر شما قصد ورود به این حوزه را دارید باید بدانید که یک وب سایت صرافی باید دارای امکاناتی از جمله کیف پول، پشتیبانی، فروشگاهی بودن یا بازار معاملاتی بودن، امنیت، درگاه های پرداخت متنوع و … برخوردار باشد. هر چه قابلیت های موجود بیشتر باشد شاهد افزایش قیمت طراحی سایت صرافی خواهیم بود. از مهم ترین مزایای طراحی صرافی ارز دیجیتال این است که شما می توانید از معاملات افراد سود ببرید. زیرا هر معامله ای که در بستر صرافی شما انجام شود دارای کارمزد است که می تواند بخش مهمی از هزینه های سایت را پوشش دهد. اگر برای طراحی سایت صرافی دیجیتال به سراغ شرکت های ماهر و مجرب بروید قطعا سود بیشتری کسب خواهید کرد. زیرا آن ها به خوبی می دانند که کاربران چه نیازهایی دارند. به طور مثال ارسال تیکت و پشتیبانی از مهم ترین قابلیت های صرافی محسوب می شود. افرادی که به تازگی به صرافی شما می پیوندند با سوالات زیادی راجع به نحوه کار با صرافی مواجه می شوند و به دنبال راهی برای پاسخ آن هستند.
طراحی سایت صرافی

کلام آخر !

همان طور که متوجه شدید طراحی سایت صرافی به المان های مختلفی نیاز دارد و نمی توان آن را با سایت های شرکتی، خبری و فروشگاهی مقایسه کرد. در واقع صرافی ها نوعی پلتفرم هستند که کارایی آن ها به طور کلی متفاوت است. اگر طراحی و راه اندازی این پلتفرم به درستی انجام شود قطعا گام مهمی در پیشرفت کسب و کار خود برخواهید داشت و می توانید روز به روز بر امکانات و قابلیت های آن بیفزایید و رضایت مشتریان را جلب کنید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5/5 امتیاز

برای تماس فرم زیر را پر کنید

[contact-form-7 id="10323"]

تماس با کارشناسان ما : 02157953