سالهاست که در کنار کسب و کارهای گوناگون بوده ایم. امیدواریم بتوانیم پاسخ مناسبی به نیازهای شما در زمینه طراحی سایت و سئو سایت بدهیم.

اطلاعات تماس

021-57953 - 021-41075000

تهران، جردن، خیابان گلفام، پلاک 50 طبقه 1

info@3nb.org

طراحی سایت هنری

نمایش هنر خود به صورت آنلاین

برای نمایش انواع نمونه کارها و آثار هنری، داشتن یک وب سایت بسیار تاثیر گذار خواهد بود. با طراحی سایت هنری دنبال کنندگان شما، راحت تر فعالیت و آثار شما را در دنیای آنلاین پیدا می کنند.

طراحی سایت هنری

همین الان با قیمت های ویژه سایت خود را سفارش دهید..

نمونه طراحی سایت هنری صنوبر

امکانات ویژه طراحی سایت هنری

نمایش نمونه کارها

در سایت به راحتی می توانید نمونه کارها و آثار هنری خود را به صورت کاملا رایگان با دسته بندی مشخص به نمایش بگذارید

معرفی هنرمندان

در طراحی سایت هنری می توانید هنرمندان کشور و یا جهان را معرفی کنید و آثار آنها را برای آشنایی بیشتر به نمایش بگذارید

نقد آثار هنری

با امکان ثبت دیدگاه توسط کاربران و تالارهای گفتگو می توان آثار هنری را نقد کرد و نکات مثبت و منفی را بازگو کرد.

نمایش آثار هنری

همانند یک گالری و یا استدیو می توان تمامی آثار هنری و صنایع دستی خود را یا طراحی زیبا و حرفه ای در سایت در معرض نمایش گذاشت

پروفایل اختصاصی هنرمندان

هر شخص آرتیست با ثبت نام در سایت می تواند اطلاعات شخصی خود، بیوگرافی خود را ثبت و همچنین آثار خود را به اشتراک بگذارد

فروش محصولات هنری

همچنین با طراحی سایت هنری تمامی آثار و یا محصولات هنری را می توانید به صورت آنلاین با درگاه پرداخت مستقیم بفروشید

انواع طراحی سایت هنری

نمایش آثار شخصی

هر شخص هنرمندی به عنوان یک آرتیست تمایل دارد طرفداران او با آثارش، فعالیت هایی که انجام می دهد، رویدادهایی که برگزار می کند بیشتر آشنا شوند و به موقع مطلع شوند. به همین جهت زمانی که آرتیست سایت داشته باشد، می تواند تصاویر نمونه کارهای خود، ویدیو، پادکست (فایل صوتی) آثارش را در سایت آپلود کند و طرفداران او نیز به راحتی با مراجعه به سایت از آن دیدن می کنند. همچنین رویدادها مانند داشتن نمایشگاه و یا گالری هایی که در آن حضور دارد را از طریق سایت هنری اطلاع رسانی کند.

فروش آثار و محصولات هنری

از دیگر انواع سایت های هنری، سایت فروشگاه هنری است. این همانند تمامی سایت های فروشگاهی عمل می کند با این تفاوت که امکان پرداخت بیعانه برای محصولات گران قیمت که امکان پرداخت تمامی هزینه به صورت اینترنتی نیست، نیز فراهم است. در این سایت هر محصولی که داشته باشید با دسته بندی مشخص و ثبت اطلاعات مربوط به هر یک (ویژگی ها، مشخصات، قیمت، میزان تخفیف و ..) همگی امکان پذیر است.

طراحی سایت هنری | زیبا و حرفه ای

قطعا طراحی سایت هنری کاری است که تمام هنرمندان باید انجام دهند تا از این طریق بتوانند خود را بهتر و بیشتر به مخاطبین معرفی کنند. هیچ فرقی نمی کند که شما در حیطه خوانندگی فعالیت می کنید یا یک نقاش یا آشپز حرفه ای هستید. بلکه مهم این است که مهارت خود را به نحو تمام و کمال در اختیار مخاطبین قرار دهید و از این راه خدمات خود را ارائه کنید.

سایت هنری چیست ؟

طراحی سایت هنری برای تمام افرادی که در حیطه هنر فعالیت می کنند ضروری است. همان طور که می دانید شاخه های هنری بسیار متعدد هستند که می توان به نوازندگی، خوانندگی، نقاشی و … اشاره کرد. هنرمندان برای آنکه خود و هنرشان را به مخاطبان معرفی کنند باید از راه های ارتباطی مانند طراحی سایت هنری، شبکه های اجتماعی و … کمک بگیرند تا هنر آن ها سریع تر به رسمیت شناخته شود. هنرمندانی که به صورت انفرادی یا گروهی فعالیت می کنند امکان کسب درآمد از طریق طراحی سایت را خواهند داشت.
طراحی سایت برای هنرمندان مانند یک بستر آنلاین و چندمنظوره به حساب می آید که مزایای زیادی نصیب آن ها می کند. در حال حاضر سایت ها از محبوب ترین پلتفرم ها برای برقراری ارتباط میان افراد شناخته می شوند و می توان از آن ها مانند یک ابزار بازاریابی مفید نیز بهره گرفت. به جز سایت های هنری، امکان طراحی سایت در سایر حوزه ها نیز وجود دارد که می توان به طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت قنادی، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت مشابه دیجی کالا و … اشاره کرد. اگر در ابتدای راه هستید و سرمایه اندکی در اختیار دارید می توانید ابتدا اقدام به طراحی سایت فروشگاهی ارزان کنید و پس از گسترش کسب و کار، فروشگاه خود را مجهزتر کنید.

طراحی سایت هنری

مزایای طراحی سایت هنری

ما در عصری زندگی می کنیم که اغلب کارهای روزمره به وسیله اینترنت انجام می شوند. اینترنت و پلتفرم های آنلاین به قدری در زندگی ما نقش پررنگی ایفا می کنند که زندگی بدون وجود آن ها آسان نخواهد بود. کسب و کارهای مختلف از طریق وب سایت ها و شبکه های اجتماعی دامنه فعالیت خود را توسعه داده اند و باعث رشد خود شده اند. قطعا طراحی سایت هنری بازدهی بالایی برای هنرمندان خواهد داشت و نسبت به روش های قدیمی بهتر است.
تصور کنید شما یک نقاش حرفه ای هستید. در سال های گذشته برای فروش تابلوهای نقاشی خود باید مقدمات برگزاری یک نمایشگاه یا گالری را فراهم می کردید و بابت آن هزینه زیادی پرداخت می کردید. بدون شک نمایشگاه یا گالری دارای محدودیت زمانی بود و باید در زمان مشخص جمع آوری می شد. اما امروزه با طراحی وب سایت هنری می توانید یک نمایشگاه دائمی بسازید و بدون محدودیت های زمانی و مکانی، اقدام به فروش آثار هنری خود کنید. در ادامه به مهم ترین مزایای راه اندازی سایت هنری اشاره می کنیم.

– معرفی هنرمند به صورت کاملا حرفه ای و دقیق

– امکان تعامل و برقراری ارتباط با مخاطبین و علاقه مندان

– از بین بردن محدودیت های زمانی و مکانی برای فروش آثار هنری

– صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه

– رعایت قانون کپی رایت آثار هنری برای هنرمندان

– فروش ساده تر و راحت تر آثار هنری بدون تشریفات خاص

طراحی سایت هنری

مراحل طراحی وب سایت هنری

برای طراحی سایت هنری از جمله طراحی سایت موزیک، طراحی سایت موسیقی و … باید ابتدا زیرساخت های آن را آماده کنیم تا شاهد افزایش بازدهی آن باشیم. این موضوع در خصوص سایر حوزه ها از جمله طراحی سایت صنعتی، سایت پزشکی، سایت خبری و … نیز صدق می کند.

انتخاب و ثبت دامنه

اگر در زمینه طراحی سایت اطلاعات دارید به خوبی می دانید که منظور از دامنه، نام سایت است. توصیه می کنیم برای برندینگ، از نام خودتان یا گروه تان استفاده کنید. دامنه از دو قسمت نام و پسوند ساخته می شود. برای پسوند از ir یا com استفاده می شود. پسوند ir مربوط به کشور ایران است و نوعی پسوند ملی شناخته می شود. اما دامنه com یک پسوند بین المللی محسوب می شود و برای سایت هایی کاربرد دارد که فعالیت تجاری دارند و اهداف آن ها جدی تر است. به همین دلیل شاهد قیمت بالاتر آن نسبت به پسوند ir هستیم.

خرید هاست

دومین مرحله از طراحی سایت هنری خرید هاست می باشد. هاست همان فضایی است که اطلاعات سایت در آن نگهداری می شوند و در دسترس کاربران قرار می گیرد. قطعا امنیت هاست موضوع مهمی در انتخاب و خرید آن است. زیرا می تواند امنیت داده های شما را تضمین کند. علاوه بر آن می توان به پهنای پاند و شرکت ارائه دهنده به عنوان مهم ترین پارامترها نیز اشاره کرد. شرکت ارائه دهنده تاثیر زیادی بر سرعت و تجربه کاربری بازدیدکنندگان دارد.

انتخاب CMS

پس از آنکه نام دامنه را ثبت کردید و هاست مورد نظر را خریداری کردید نوبت به این می رسد که سیستم مدیریت محتوای خود را انتخاب کنید. در حال حاضر اغلب وب سایت ها از وردپرس استفاده می کنند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن، سایت خود را راه اندازی کنند. سایت های وردپرسی هزینه کمتری دارند و از امکانات و افزونه های متعددی برای مدیریت سایت برخوردارند. همچنین وجود پنل مدیریت آسان، باعث می شود تا بارگذاری، ویرایش و حذف محتوا در سایت به آسانی انجام شود. اگر به هر دلیلی تمایل به استفاده از سایت وردپرسی ندارید می توانید از کدنویسی برای طراحی سایت کمک بگیرید.

طراحی صفحات سایت

معمولا سایت های هنری از ظاهری ساده و مینیمال برخوردارند تا کاربران بعد از ورود به آن بتوانند به راحتی محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند. توصیه می کنیم رابط کاربری وب سایت را به شیوه ای طراحی کنید تا کاربر از کار کردن با بخش های مختلف سایت لذت ببرد. توجه به عناصری همچون تعادل، کنتراست، فضای سفید، فونت و … اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم طراحی سایت را به شرکت های معتبر یا فریلنسرهای حرفه ای بسپارید.

سئو و بهینه سازی سایت

اگر سایت به حرفه ای ترین شکل ممکن طراحی شود اما هیچ اقدامی در خصوص سئو و بهینه سازی آن انجام نشود قطعا نتیجه امیدوارکننده ای نخواهد داشت. با انجام سئو سایت، شاهد قرارگیری آن در رتبه های برتر گوگل خواهیم بود و میزان ترافیک ورودی به آن افزایش پیدا خواهد کرد. به منظور بهبود سئو باید فاکتورهایی مانند سرعت، طراحی ریسپانسیو، تولید محتوا بر مبنای کلمات کلیدی، امنیت و … را در نظر داشته باشید.
طراحی سایت هنری

دیگر امکانات سایت هنری

گالری آثار

بدون شک از مهم ترین امکاناتی که در یک سایت هنری وجود دارد گالری آثار است. هنرمندان باید تصویری از آثار هنری خود را به عنوان نمونه کار در سایت قرار دهند تا کاربر بتواند از آن دیدن کند. این موضوع در هنگامی که قصد فروش آثار خود را دارید اهمیت بیشتری پیدا می کند. بهتر است تصاویر یا ویدئوها را باکیفیت بالا بارگذاری کنید.

بخش فروش آنلاین

اگر قصد شما از طراحی سایت هنری، فروش آثارتان است باید بخشی را برای فروش آنلاین در نظر بگیرید. در این بخش باید توضیحات کاملی راجع به ویژگی های اثر ذکر کنید و تولید محتوای جذاب برای آن انجام دهید. این نوع از تولید محتوا به نام ” محصول نویسی ” شهرت دارد و نوعی تخصص در تولید محتوا به شمار می رود. کاربران با مطالعه این بخش نسبت به خرید محصول ترغیب می شوند.

درباره هنرمند

هیچ فرقی نمی کند که شما به صورت انفرادی کار می کنید یا گروهی! بلکه مهم آن است که بخشی در سایت ایجاد کنید که راجع به شما باشد. به این معنا که باید درباره خودتان بنویسید تا کاربر با مراجعه به این بخش به طور کامل با شما و نوع فعالیت تان آشنا شود.

مشاوره آنلاین

اگر در طراحی سایت هنری، بخشی را برای مشاوره و پشتیبانی آنلاین درنظر بگیرید گام مهمی در جذب کاربران و ترغیب آن ها به خرید برداشته اید. کاربران می توانند قبل از خرید هر اثر، راجع به آن با شما صحبت کنند و سوالات خود را بپرسند.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5/5 امتیاز