سالهاست که در کنار کسب و کارهای گوناگون بوده ایم. امیدواریم بتوانیم پاسخ مناسبی به نیازهای شما در زمینه طراحی سایت و سئو سایت بدهیم.

اطلاعات تماس

021-57953 - 021-41075000

تهران، جردن، خیابان گلفام، پلاک 50 طبقه 1

info@3nb.org

شرایط استفاده از جوایز

طراحی سایت شرکتی

معرفی خدمات و نمونه کارهای شما

برای معرفی خدمات و نمونه کارهای شرکت و کسب و کار، طراحی سایت شرکتی گزینه ی مناسبی است. به کمک وب سایت معرفی می توانید کسب و کار خود را به صورت آنلاین به نمایش همگان بگذارید.

تعرفه های طراحی سایت شرکتی


میلیون تومان
از 5
  • سرعت سایت⭐⭐⭐⭐⭐
  • هاست رایگان
  • دامنه رایگان
  • آموزش رایگان
  • پشتیبانی ۳ ماهه
  • تعداد اقساط ❌
تحویل از ۵ روز


میلیون تومان
از 9
  • سرعت سایت⭐⭐⭐⭐⭐
  • هاست رایگان
  • دامنه رایگان
  • آموزش رایگان
  • پشتیبانی ۱ سال
  • تعداد اقساط 2
تحویل از 20 روز


میلیون تومان
از 15
  • سرعت سایت⭐⭐⭐⭐⭐
  • هاست رایگان
  • دامنه رایگان
  • آموزش رایگان
  • پشتیبانی ۱ سال
  • تعداد اقساط 2
تحویل از 25 روز


میلیون تومان
از 40
  • سرعت سایت⭐⭐⭐⭐⭐
  • هاست رایگان
  • دامنه رایگان
  • آموزش رایگان
  • پشتیبانی ۱ سال
  • تعداد اقساط 3
تحویل از 40 روز

نمونه کارهای طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

همین الان سایت شرکتی خود را سفارش دهید

معرفی کسب و کار خود به تمام جهان با یک وب سایت حرفه ای

امکانات ویژه طراحی سایت شرکتی

معرفی خدمات سایت شرکتی

معرفی خدمات

با سایت شرکتی به راحتی میتوانید خدماتی که ارائه می دهید را با جزئیات و اطلاعات کامل معرفی کنید تا مشتریان بیشتر با آن آشنا شوند

افزودن نمونه کار سایت شرکتی

افزودن نمونه کار نامحدود

به طور نامحدود می توانید نمونه کارهای خود را در سایت ثبت کنید و گالری تصاویر، ویدئو و یا توضیحات متنی برای آگاهی بیشتر به آن اضافه کنید

سئو پذیری سایت شرکتی

قابلیت سئو پذیری

سایت طراحی شده به طور کامل بهینه است و قابلیت سئو پذیری برای پیدا کردن رتبه در نتایج برتر گوگل را دارد و هیچ گونه مغایرتی با الگوریتم های گوگل ندارد

تخفیف در سایت شرکتی

ایجاد جشنواره های تخفیف

پس از طراحی سایت شرکتی و می توانید جشنواره های تخفیف و کمپین های تخفیفاتی اجرا کنید و بدون محدودیت ورودی سایت خود را افزایش دهید

مراحل طراحی سایت شرکتی

شناخت نیاز مشتری

در ابتدای کار تیم فنی طراحی سایت شرکتی، با بررسی کسب و کار مشتری و درخواست پر کردن فرم توسط مشتری، نیازهای اصلی سایت را کشف می کنند. حال با توجه به موارد مورد نیاز و پر اهمیت برای طراحی کردن این وب سایت به سراغ مراحل بعدی می روند.

طراحی و برنامه ریزی

در مرحله ی بعدی ساختار اصلی سایت توسط تیم ui / ux کار طراحی می شود. سپس طراحی ایجاد شده توسط تیم فنی بررسی و آزمایش می شود و در صورت تایید برنامه ریزی و محول کردن تسک ها به کارشناسان متخصص توسط هد تیم برای شروع طراحی انجام می شود

طراحی سایت شرکتی

پس از تایید های نهایی مرحله ی اصلی طراحی آغاز می شود. تصاویر و ویدیوها توسط تیم گرافیک آماده و تحویل داده می شود و همزمان تیم برنامه نویس و طراح سایت نیز در حال طراحی قسمت های مختلف سایت هستند. همچنین موارد بهینه سازی نیز در طراحی رعایت می شود.

تحویل و اصلاحات

پس از اتمام طراحی و بررسی و آزمایش جهت باگ گیری، سایت نهایی تحویل مشتری داده می شود. همچنین مشتری نیز این فرصت را دارد تا سایت را بررسی کند و اصلاحات و تغییرات مد نظر خود را ارسال کند. پس از انجام اصلاحات نهایی، سایت تحویل داده می شود.

طراحی سایت شرکتی چیست؟

طراحی سایت شرکتی در سال های گذشته با دشواری ها و چالش های بیشتری همراه بود. اما امروزه به دلیل گسترش دانش کدنویسی و ارائه سیستم های مدیریت محتوا با سهولت بیشتری در این عرصه مواجه هستیم. طراحی سایت شرکتی با اهداف و مقاصد مختلفی انجام می شود که می توان به معرفی محصولات و خدمات، معرفی نمونه کارها، انتشار محتوا و … اشاره کرد. ما در عصری زندگی می کنیم که اغلب افراد نیازهای خود را در اینترنت جستجو می کنند. اگر در این فضا حضور فعال نداشته باشید احتمال موفقیت شما به میزان قابل ملاحظه ای کاهش پیدا خواهد کرد.

 قبل از هر توضیح دیگری در خصوص امکانات و ویژگی های سایت شرکتی، لازم است بیشتر درباره طراحی سایت شرکتی بدانیم. سایت شرکتی بر خلاف فروشگاهی، محصول و درگاه پرداختی برای فروش آنلاین ندارد. در سایت شرکتی / معرفی، خدمات شرکت (مانند کلیدسازی، نظافتی، تعمیرات و ..) را معرفی می کند و همچنین بخش نمونه کارها نیز در این سایت ها بسیار مهم است. در این بخش نمونه های شرکت با اطلاعات کامل از جمله گالری تصاویر، توضیحات و روش تماس نمایش داده می شود. تعداد صفحات این سایت ها محدود است و به صورت استاندارد دارای صفحات : صفحه اصلی، درباره ما، تماس با ما، خدمات، نمونه کارها هستند.

مهم ترین هدف طراحی سایت شرکتی، معرفی شرکت و خدمات آن است. در این فرآیند بجای تمرکز بر یک محصول یا برند، تمرکز خود را بر معرفی شرکت، معرفی نمونه کارها، پروژه ها و … می گذاریم و تلاش می کنیم تا عملکرد بهینه یک شرکت را از این طریق به مخاطبان نشان دهیم. در واقع طراحی سایت شرکتی می تواند جایگاه شما را در رقابت با سایرین ارتقا دهد. متاسفانه هنوز هم شرکت هایی وجود دارند که به جای طراحی وب سایت، به سراغ تبلیغات سنتی مانند چاپ تراکت و بنرهای تبلیغاتی می روند و از این موضوع غافل اند که این شیوه، امروزه جواب نمی دهد.

سوالات متداول

بله، سایت‌های شرکتی قابلیت به‌روزرسانی دارند. شما می‌توانید به تغییرات در محتوا، تصاویر و اطلاعات خود پرداخته و آن را به‌روز نمایید.

برای انتخاب طراحی مناسب، ابتدا نیازها و اهداف خود را مشخص کنید. سپس با ارائه دهندگان مختلف تماس بگیرید و نمونه‌های کارهایشان را بررسی کنید تا تصمیم بهتری بگیرید.

  1. بله، طراحی سایت شامل عوامل متعددی است که می‌تواند به بهبود SEO و قابلیت جستجوی سایت کمک کند. از جمله سرعت بارگذاری، ساختار مناسب و محتوای بهینه‌سازی شده.

با طراحی مناسب و راه‌اندازی اقدامات مختلفی می‌توانید به تبلیغات آنلاین، ایجاد فرصت‌های ارتباط با مشتریان و ارائه اطلاعات دقیق و جذاب بپردازید تا فروش خود را افزایش دهید.

طراحی سایت رایگان
10٪ طراحی سایت
5% طراحی سایت
10% خدمات سئو
مشاوره مارکتینگ رایگان
50% طراحی سایت
30% طراحی سایت
20% طراحی سایت
20% خدمات اینستاگرام
25% طراحی سایت
10% خدمات اینستاگرام
40% طراحی سایت

با پر کردن فرم زیر شانس خودتو امتحان کن.

با گردونه صنوبر همه برنده میشن

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عرفان میری

سلام وقت بخیر
ما به عنوان یک شرکت نیاز به یک وبسایت شرکتی داریم تا فعالیت‌ها و خدماتمان را به بهترین شکل به نمایش بگذاریم. آیا می‌تونید توضیح دهید چگونه می‌تونیم با شروع کار آغاز کنیم؟

رومینا فیروزبخش

سلام وقت شما هم بخیر
برای شروع وبسایت شرکتی این مراحل را طی کنید:

۱. نیازهای خود را بررسی کنید.
۲. یک نام دامنه انتخاب کنید.
۳. یک تیم طراحی حرفه‌ای را استخدام کنید.
۴. محتوای مناسب ایجاد کنید.
۵. وبسایت را منتشر کنید و آن را تست کنید.
۶. بازخورد کاربران را جمع‌آوری کنید و بهبودهای لازم را انجام دهید.

فرهاد عزیزی

سلام میشه یه راهنمایی کنید که چه نیازهای خاصی برای تصاویر و محتوای وبسایت شرکتی داریم؟

رومینا فیروزبخش

سلام
بله، برای وبسایت شرکتی، نیاز به تصاویری از دفتر و محیط کار، تصاویر اعضای تیم با نام و شغل آنها، تصاویر محصولات یا خدمات شرکت، محتوای توضیحی درباره خدمات و ماموریت شرکت، لوگو و هویت بصری شرکت، و در صورت وجود، نمونه‌کارها و تصاویر مرتبط با اخبار و رویدادها دارید. تصاویر با کیفیت و محتوای جذاب به تقویت تجربه کاربری کمک می‌کنند و اعتماد مشتریان را افزایش می‌دهند.

محمد ابراهیمی

بسیار عالی و کامل 👌

رومینا فیروزبخش

ممنون از توجه شما 💕🥰

5/5 امتیاز