سالهاست که در کنار کسب و کارهای گوناگون بوده ایم. امیدواریم بتوانیم پاسخ مناسبی به نیازهای شما در زمینه طراحی سایت و سئو سایت بدهیم.

اطلاعات تماس

021-57953 - 021-41075000

تهران، جردن، خیابان گلفام، پلاک 50 طبقه 1

info@3nb.org

هزینه تبلیغات در گوگل ادز
فهرست مطالب

آشنایی با هزینه تبلیغات در گوگل ادز

هزینه تبلیغات در گوگل ادز چقدر است و چه فاکتورهایی بر آن تاثیرگذار می باشد؟ هزینه تبلیغات در گوگل ادز فقط به ازای ورود هر کاربر به سایت شما محاسبه می شود. به این معنا که اگر یک کاربر کلمات کلیدی مرتبط با سایت شما را در گوگل جستجو کرد شما هیچ هزینه ای بابت تبلیغات پرداخت نمی کنید. بلکه این هزینه بعد از کلیک کاربر و ورود او به سایت از شما کسر خواهد شد. سرویس های تبلیغاتی گوگل بسیار متنوع هستند که یکی از آن ها گوگل ادورز می باشد.

هزینه تبلیغات در گوگل ادز

تعرفه گوگل ادز

بسیاری از مدیران کسب و کارهای اینترنتی با این سوال مواجه اند که هزینه تبلیغات در گوگل ادز چقدر است و تا چه میزان می تواند بر موفقیت آن ها تاثیرگذار باشد؟ بهتر است ابتدا اشاره ای به مکانیزم این سرویس تبلیغاتی داشته باشیم. هنگامی که کاربران کلمات کلیدی مرتبط با سایت شما را در گوگل جستجو می کنند شما هیچ هزینه ای بابت نمایش لینک وب سایت خود پرداخت نمی کنید. بلکه این هزینه زمانی از حساب شما کسر می شود که کاربر بر روی لینک کلیک کند و وارد وب سایت شما شود. هزینه تبلیغات در گوگل ادز به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که به آن ها اشاره خواهیم کرد. قطعا تعرفه گوگل ادز ثابت نیست و از انعطاف زیادی برخوردار است. هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل به کلمه کلیدی و امتیاز کیفی شما بستگی دارد.

استفاده از سرویس تبلیغاتی گوگل ادورز هیچ محدودیتی برای مدیران سایت ها ندارد. در واقع می توان از این سرویس بعد از طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت مشابه دیجی کالا، طراحی سایت رستوران و … استفاده کرد. همچنین برخی از افراد قصد دارند با طراحی سایت قنادی، طراحی سایت فروشگاهی ارزان و … به کسب درآمد برسند اما با راهکارهای آن آشنا نیستند. در مطالب قبل تحت عنوان ”  کدام بهتر است؟ سئو یا گوگل ادورز ؟ ” به این موضوع پرداختیم که هر دو می توانند شانس موفقیت شما را در برابر رقبا افزایش دهند اما هر کدام دارای محاسن و معایبی هستند که بهتر است قبل از هر اقدامی با آن ها آشنا شوید. به سرویس گوگل ادز، تبلیغات کلیکی گوگل هم گفته می شود.

با قیمت مناسب سفارش سئو سایت دهید...

چه عواملی بر هزینه تبلیغات در گوگل ادز تاثیرگذار است؟

هزینه ای که برای تبلیغات در گوگل ادز پرداخت می کنید با کلمه کلیدی شما و امتیاز کیفی که از گوگل کسب می کنید ارتباط مستقیمی دارد. هر چه رقابت در کلمه کلیدی بیشتر باشد هزینه شما نیز افزایش پیدا می کند. این هزینه می تواند از چند صد تومان تا چند هزار تومان باشد. نکته ای که در این بخش حائز اهمیت می باشد این است که هزینه کلمات کلیدی تا حد زیادی متاثر از هزینه پیشنهاد رقبا می باشد. یکی از ویژگی های مثبت سرویس تبلیغاتی گوگل ادورز این است که شما می توانید برای کنترل هزینه ها، بودجه روزانه تعیین کنید. این بودجه توسط شما تعیین می شود. به طور مثال می توانید در روز حداکثر 200 هزار تومان هزینه برای تبلیغ در گوگل در نظر داشته باشید.

تبلیغات گوگل ادز و تحریم ایران !

یکی از سوالاتی که همواره در ذهن وبمستران وجود دارد این است که هزینه تبلیغات در گوگل ادز برای ایرانی ها به چه صورت است؟ متاسفانه کشور ایران در لیست تحریم ها وجود دارد و ما نمی توانیم به طور مستقیم از این سرویس استفاده کنیم. چون امکان پرداخت ریال برای کاربران ایرانی وجود ندارد. به همین دلیل باید به سراغ شرکت های واسط برویم. خرید حواله ارز نوسانات زیادی دارد. چون نرخ ارز در کشور ایران ثابت نیست و به طور دائم در حال تغییر می باشد. برای استفاده از سرویس گوگل ادورس باید درصدی را برای شارژ اکانت یا حساب کاربری در نظر بگیرید که همان پرداخت هزینه به گوگل می باشد. علاوه بر آن باید درصدی هم برای مدیریت کمپین تبلیغاتی تعیین شود. به طور کلی هر چه میزان شارژ اکانت بیشتر باشد درصد کمتری برای مدیریت کمپین یا کارمزد پرداخت می شود.

هزینه تبلیغات در گوگل ادز

مزایای استفاده از شرکت های واسط

پس از آنکه با هزینه تبلیغات در گوگل ادز آشنا شدید نوبت به این می رسد که به مزایای استفاده از شرکت های واسط در این زمینه اشاره کنیم. این شرکت ها گزارشات لحظه ای از تعداد کلیک، نمایش و … را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین امکان زمانبندی نمایش تبلیغاتی بر اساس خواست شما و تغییر زمانبندی از دیگر خدمات این شرکت ها محسوب می شود.

شما می توانید کلمات کلیدی را به طور نامحدود انتخاب کنید و متن تبلیغات بر اساس خواست شما نوشته می شود. این شیوه از تبلیغات در تمام دستگاه های هوشمند از جمله تبلت، موبایل، لپ تاپ و … نمایش داده می شود و بهترین شرکت های تبلیغاتی گوگل ادورز دارای پشتیبانی 24 ساعته هستند. راه اندازی کمپین های تبلیغاتی به واسطه آن ها در کمتر از چند ساعت انجام می شود و به منظور بهینه سازی کمپین، آن را به طور دائم بروزرسانی می کنند.

استفاده از سرویس تبلیغاتی گوگل ادورس بدون مدیریت

برخی از وبمستران در زمینه گوگل ادز تخصص دارند و می توانند خودشان مدیریت کمپین های تبلیغاتی را در دست بگیرند. این امر می تواند باعث کاهش هزینه تبلیغات در گوگل ادز شود. در این شرایط فقط شارژ حساب کاربری یا اکانت را انجام می دهند و سپس مدیریت صفر تا صد کمپین بر عهده وبمستر می باشد.

حتما تا کنون با ضرب المثل هایی مانند ( هر چقدر پول بدهی همانقدر آش می خوری ) مواجه شده اید. سرویس تبلیغاتی گوگل ادز نیز شامل همین قاعده می باشد. هر چه بودجه بیشتری برای آن در نظر بگیرید گوگل آگهی شما را به دفعات بیشتری در معرض نمایش کاربران قرار می دهد. این موضوع باعث می شود که شما کلیک بیشتری دریافت کنید و در نهایت فروش و سود بیشتری عایدتان شود.

 

Rate this post
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها