سالهاست که در کنار کسب و کارهای گوناگون بوده ایم. امیدواریم بتوانیم پاسخ مناسبی به نیازهای شما در زمینه طراحی سایت و سئو سایت بدهیم.

اطلاعات تماس

021-57953 - 021-41075000

تهران، جردن، خیابان گلفام، پلاک 50 طبقه 1

info@3nb.org

طراحی سایت مشابه دیجی کالا

همانند دیجی کالا بفروشید

یکی از سایت های فروشگاهی پر طرفدار با طراحی تخصصی و حرفه ای در دنیای آنلاین دیجی کالا است. برای اینکه همانند آن فروش داشته باشید و محصولات خود را به آسانی در سایت به نمایش بگذارید به طراحی سایت مشابه دیجی کالا نیاز دارید.

طراحی سایت مشابه دیجی کالا

مشاوره رایگان در خصوص انتخاب پلن قیمتی مناسب برای سفارش سایت

نمونه کارهای طراحی سایت مشابه دیجی کالا

امکانات طراحی سایت مشابه دیجی کالا

امکانات طراحی سایت مشابه دیجی کالا

دسته بندی انواع محصولات

امکانات طراحی سایت مشابه دیجی کالا

مدیریت ارسال محصولات

امکانات طراحی سایت مشابه دیجی کالا

امکان چند فروشندگی

امکانات طراحی سایت مشابه دیجی کالا

تعریف کد تخفیف

امکانات طراحی سایت مشابه دیجی کالا

فروش بدون محدودیت زمانی

امکانات طراحی سایت مشابه دیجی کالا

پیشنهادات شگفت انگیز

امکانات طراحی سایت مشابه دیجی کالا

چت آنلاین

امکانات طراحی سایت مشابه دیجی کالا

ثبت اطلاعات محصولات

سفارش طراحی سایت مشابه دیجی کالا

همین الان طراحی سایت مشابه دیجی کالا را سفارش دهید

با فروشگاه آنلاین سفارشات خود را چندین برابر کنید

اهمیت سفارش طراحی سایت مشابه دیجی کالا چیست؟

با روی کار آمدن سایت دیجی کالا و مشاهده ی موفقیت های روز افزون آن در فروش انواع کالا به صورت آنلای و ارسال به سراسر کشور، خیلی از کسب و کارها به این فکر افتادند تا سایتی مشابه دیجی کالا داشته باشند تا بتوانند به راحتی و بدون دردسری کالاها و محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشند و به دست مشتریان خود برسانند و فروشگاه آنلاین راه اندازی کنند.

البته داشتن سایتی دقیقا مانند دیجی کالا هزینه ی بسیار بالایی می خواهد و در نتیجه امکانات آن نیز بسیار گسترده تر است. ولی طراحی سایتی مشابه با سایت دیجی کالا با استفاده از سیستم وردپرس هم هزینه ی کمتری دارد و هم مدیریت سایت آسان تر است.

اهمیت طراحی سایت مشابه دیجی کالا

چرا شرکت صنوبر؟

طراحی و اجرا حرفه ای

پشتیبانی قوی

تیم متخصص و باتجربه

قیمت گذاری اقتصادی

آشنایی بیشتر با طراحی سایت مشابه دیجی کالا

یکی از سایت های مطرح و محبوب در ایران از لحاظ فروشگاه اینترنتی، دیجی کالا است. یکی از دلایل محبوبیت این نیز، طراحی مدرن و اصولی آن از لحاظ کارکرد، ظاهر، تجربه کاربری و .. است. کاربر پس از ورود به سایت به راحتی می تواند از منو ودسته بندی ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کند، ویژگی و جزئیات را بخواند و خرید خود را انجام دهد. همچنان پرداخت اینترنتی به صورت آنلاین و امن نیز انجام می شود. کسانی که فروشگاه اینترنتی دارند با طراحی سایت مشابه دیجی کالا می توانند فروش خود را شروع کنند و مشتریان زیادی را جذب کنند.

سایت دیجی کالا چه ویژگی هایی دارد؟

چرا دیجی کالا تا این محبوب شده است؟ و یا بهتر است طور دیگری سوال خود را مطرح کنم. دیجی کالا چه ویژگی هایی دارد که همه می خواهند سایتی مانند آن داشته باشند؟ در ادامه به بررسی این ویژگی ها می پردازیم.

تجربه کابری فوق العاده

قطعا خیلی از مواقع برای شما پیش آمده است که برای دیدن یک محصول وارد سایت دیجی کالا شده اید ولی زمانی زیادی را در این سایت گذرانده اید و از محصولات زیادی دیدن کرده اید. علت آن چیست؟ طراحی ui/ux فوق العاده است. استفاده از بنرهایی با طراحی مناسب و قرار دادن در جایگاه مناسب، داشتن المان هایی در خصوص محصولات ویژه و یا تخفیف دار ، داشتن منویی بسیار کاربردی با مشخص کردن دقیق دسته بندی ها و … همگی باعث شده است تا کاربر با ورود به سایت تجربه ای فوق العاده را در پیش داشته باشد.

شرح دقیق جزئیات محصول

یکی دیگر از ویژگی های مهم سایت دیجی کالا که کاربران را ترغیب به خرید می کند، شرح کامل و دقیق جزئیات و مشخصات محصولات است. گالری تصاویر با کیفیت مناسب و همچنین امکان درج تصویر توسط کسانی که محصول را خریده اند و همچنین ویدیو از محصول، شرح مختصری از محصول، ویژگی های دقیق محصول مانند وزن، سایز، برند و .. ، امکان درج نظر توسط خریداران و امتیازدهی به محصول، امکان پرسش و پاسخ قبل از خرید و معرفی فروشندگانی که این محصول را می فروشند بخشی از این جزئیات است که در سایت آمده است. در طراحی سایت دیجی کالا تمامی این ویژگی ها را می توانید داشته باشید.

امکان ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه در سایت دیجی کالا امکان بخصوص و ویژه ای نیست و هر سایت ساده ای نیز می تواند این امکان را داشته باشد اما استفاده درست و دقیق از آن و در جای مناسب باعث شده است تاثیر خوبی در میزان فروش بگذارد. خیلی از کاربران با خواندن نظرات کاربران دیگر ترغیب می شوند که خرید کنند اما در مقابل نظرات منفی هم باعث منصرف شدن آنها می شود اما همین موضوع است که باعث اعتماد سازی در بین مردم نسبت به دیجی کالا شده است و حتی به عنوان یک منبع نیز از این سایت استفاده می شود. مثلا برای همه ی ما پیش آماده که درباره محصولی شنیدیم و یا حتی خواستیم حضوری هم آن را خریداری کنیم ولی برای اطلاعات بیشتر درباره آن محصول و خواندن تجربیات کسانی که از آن استفاده کرده اند، سراغ سایت دیجی کالا آماده ایم و در آخر سفارش خود را هم به صورت آنلاین ثبت کرده ایم.

طراحی بهینه و سئو پذیر

از ویژگی های دیگر سایت دیجی کالا، برنامه نویسی کاملا بهینه شده و استاندارد است به طوریکه تمامی موارد سئو بر روی آن قابل اجرا است. کد های html  و css در فرانت و همچنین کدهای بک اند تمامی به صورت کاملا بهینه نوشته شده اند. سرعت بالای لود سایت با وجود حجم بالای تصاویر و صفحات (محصولات، دسته بندی ها، بنرها و …) از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این سایت است که آن هم از برنامه نویسی حرفه ای آن نشات می گیرد. بستر سایت به گونه ای طراحی شده است که تمامی موارد سئو بر روی آن اجرا شده است به طوریکه با اکثر کلمات در حوزه خرید اینترنتی، سایت دیجی کالا در رتبه های اولیه گوگل دیده می شود.

دسته بندی محصولات

در سایت دیجی کالا، گوشه سمت راست، تب دسته بندی محصولات وجود دارد. مشتری هر محصولی را که بخواهد سفارش بدهد و بخرد، دسته مخصوص آن را انتخاب می کند و محصول مورد نظر را پیدا می کند. دسته بندی و برچسب محصولات برای سایت های فروشگاهی بسیار مهم می باشد. چون به تجربه کاربری سایت کمک می‌کند پس سئو سایت فروشگاهی هم تقویت می کند و تاثیر گذار خواهد بود.

دلایل موفقیت دیجی کالا چیست؟

طراحی سایت مناسب

کاربرپسند

اصل بودن کالا

ضمانت برگشت برای کالاهای معیوب

چرا سایت شبیه دیجی کالا انتخاب کنیم؟

سایت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا بعد از سال ها فعالیت در این حوزه و داشتن بهترین طراحان سایت تا الان توانسته است بهترین و کاربرپسند ترین فروشگاه اینترنتی را فراهم کند و با جلب اعتماد مخاطبین و ارائه محصولات با کیفیت، باعث کاهش هزینه ها و راحتی کاربران شده است.
هم اکنون دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران است که با سایتی حرفه ای و زیبا و اپلیکیشن توانسته در این حوزه موفق شود و شما با داشتن طراحی فروشگاه شامل سایت و اپلیکیشن شبیه دیجی کالا می توانید از مزیت های این طراحی بهرمند شوید و یک سایت حرفه ای فروشگاهی داشته باشید.

مزایا طراحی سایت مشابه دیجی کالا

شاید بتوان گفت مهم ترین مزایایی که سایت مشایه دیجی کالا دارد، در دسترس بودن آن است. لازم است نیست زمان و مسیری طی شود تا مشتریان شما به فروشگاه و یا مغازه ی شما برسند. تنها با سرچ سایت شما در گوشی موبایل و یا در لپتاپ و کامپیوتر به راحتی در منزل و یا محیط کار خود محصولات مورد نیاز خود را ببینند و خرید کنند. در این صورت هیچ محدودیت زمانی نیز برای فروش ندارید در هر ساعت از شبانه روز می توانید از طریق سایت و راه های آنلاین، پاسخگوی مشتریان خود باشید. همچنین محدودیت مکانی و محیط جغرافیایی نیز وجود ندارد. مشتریان شما تنها افراد یک محله و یا یک شهر نیستند. با طراحی سایت مشابه دیجی کالا کل مردم ایران مشتری شما خواهند بود.

مراحل طراحی سایت مشابه دیجی کالا

خیلی از صاحبین کسب و کار پس از تحقیق و جست و جو در خصوص داشتن سایت تصمیم می گیرند خودشان سایتی را برای کسب و کار خود طراحی کنند و به مرحله ی اجرا برسانند. شاید بتوان گفت عده ای نیز موفق می شوند و در اکثر مواقع حدود 90 درصد آنها با شکست مواجه می شوند چون تجربه و تخصص کافی در این زمنیه را ندارند و با تحقیق سطحی گمان کردند کار آسانی است. در ادامه به راهنمایی در خصوص طراحی سایت مشابه دیجی کالا می پردازیم.

انتخاب نام دامنه

اولین قدم برای داشتن سایت، انتخاب نام دامنه است. نام دامنه می تواند نام همان برند شما باشد. اما در مواردی استثنا هم وجود دارد. برای مثال اگر نام برند طولانی باشد، از چند کلمه استفاده شده باشد، به انگلیسی به چند شکل نوشته شود، پیشنهاد نمی شود که برای دامنه استفاده شود. در انتخاب دامنه بهتر است موارد زیر رعایت شود:

کوتاه باشد

خوانا باشد

به راحتی در ذهن بماند

به چند شکل قابل نوشتن نباشد

تا حد امکان از علائم نگارشی مانند "-" استفاده نشود

علت نیاز به درگاه پرداخت آنلاین

تهیه سرور و هاست

پس از انتخاب دامنه و خرید آن، قدم بعدی تهیه سرور و هاست مناسب برای قرار گرفتن سایت بر روی آن است. سرور همانند زمینی است که قرار است یک آپارتمان بر روی آن ساخته شود. فضایی هم که سایت بر روی آن قرار دارد سرور نامیده می شود. هر چه این سرور مناسب تر باشد، سایت مشابه دیجی کالا نیز با کیفیت تر هست. 

حجم فضا مناسب

امکان افزودن ساب دامین

امکان افزودن تعداد دیتابیس

پشتیبانی قوی شرکت هاستینگ

در دسترس بودن هاست (آپ تایم بودن)

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5/5 امتیاز