سالهاست که در کنار کسب و کارهای گوناگون بوده ایم. امیدواریم بتوانیم پاسخ مناسبی به نیازهای شما در زمینه طراحی سایت و سئو سایت بدهیم.

اطلاعات تماس

021-57953 - 021-41075000

تهران، جردن، خیابان گلفام، پلاک 50 طبقه 1

info@3nb.org

طراحی سایت شخصی چیست
فهرست مطالب

طراحی سایت شخصی چیست

طراحی سایت شخصی چیست ؟

طراحی سایت شخصی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ سایت شخصی یکی از انواع طراحی سایت محسوب می شود که در حال حاضر طرفداران زیادی دارد. با ایجاد یک سایت شخصی می توانید آدرس آن را به جای نوشتن شماره تلفن یا آدرس بر روی کارت ویزیت قید کنید. در این مطلب به یک پاسخ جامع برای این سوال ” طراحی سایت شخصی چیست ؟ ” خواهیم پرداخت.

طراحی سایت شخصی چیست

سایت شخصی

مزایای طراحی سایت شخصی چیست و چرا محبوبیت زیادی در بین افراد دارد؟ در سال های گذشته افراد برای معرفی خود به دیگران از شماره تلفن و آدرس بر روی کارت ویزیت استفاده می کردند .اما از آنجایی که زندگی ما روز به روز به سمت تکنولوژی متمایل می شود نحوه ارائه کارت ویزیت نیز تغییر کرده است. با ایجاد یک سایت شخصی می توانید آدرس آن را بر روی کارت ویزیت درج کنید. یکی از سوالاتی که ذهن برخی از افراد را به خود درگیر کرده این است که طراحی سایت شخصی چیست ؟ در پاسخ باید بگوییم که بهترین روش برای به اشتراک گذاری افکار و نظرات خود در دنیای دیجیتال این است که یک پایگاه داده یا وب سایت ایجاد کنید. این روش می تواند علاوه بر معرفی شما، نمونه کارها و مهارت های شما را نیز به نمایش بگذارد.

با قیمت مناسب سفارش طراحی سایت فروشگاهی دهید...

کاربرد سایت شخصی چیست ؟

ارائه رزومه

افرادی که قصد دارند یک رزومه آنلاین داشته باشند و تخصص های خود را معرفی کنند باید اقدام به طراحی یک سایت شخصی کنند. در این پایگاه می توانید تمام سوابق کاری خود، تقدیرنامه ها، مقالات آموزشی، نمونه کارها و … در معرض نمایش قرار دهید. این کار می تواند موقعیت های شغلی متفاوتی را در سراسر جهان برای شما به وجود آورد. اما اگر بخواهید برای معرفی خود فقط به کارت ویزیت اکتفا کنید قطعا موفقیت چندان زیادی به دست نخواهید آورد. یکی از نکاتی که باید در هنگام طراحی سایت شخصی در نظر داشته باشید این است که حتما دامنه سایت را با نام خود انتخاب کنید. زیرا با این کار، تمام افرادی که شما را می شناسند می توانند با جستجو در موتور جستجوگر گوگل به شما برسند.

پورتفولیو

پورتفولیو نوع دیگری از سایت شخصی محسوب می شود که معمولا افراد مشهور از آن استفاده می کنند. هنرمندان، نقاش ها، بازیگران و … برای نمایش آثار خود به سایر افراد و ارائه آخرین اتفاقات زندگی و کاری شان اقدام به راه اندازی پورتفولیو می کنند. در واقع می توان گفت که این روش علاوه بر افزودن شهرت آن ها، نوعی تبلیغ آنلاین نیز به شمار می رود. زیرا می توانند آثار سایر همکاران و هنرمندان را منتشر کنند و در قبال آن پول دریافت کنند.

وبلاگ

منظور از وبلاگ در طراحی سایت شخصی چیست ؟ افرادی که وبلاگ راه اندازی می کنند به دنبال این هستند که تجربیات، نظرات، عقاید و … را با دیگران به اشتراک بگذارند. یکی از ویژگی های وبلاگ این است که کاربران امکان کامنت گذاری درباره هر کدام از مطالب را دارند و با سایر کاربران به تبادل نظر بپردازند. برای راه اندازی وبلاگ باید از نام خود به عنوان دامنه استفاده کنید. زیرا تصویرسازی خوبی از شما در ذهن کاربران ایجاد خواهد شد. شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که برای به اشتراک گذاری تجربیات، داستان زندگی و … می توان از شبکه های اجتماعی استفاده کرد و نیازی به راه اندازی سایت نیست. در ادامه به مطلب به یک پاسخ کامل برای این سوال خواهیم پرداخت.

انتشار مقالات

اگر در یک حوزه دارای تخصص هستید می توانید با راه اندازی یک سایت شخصی اقدام به انتشار مقالات و ترجمه های تخصصی کنید. اغلب اساتید دانشگاه، پزشکان و … از این روش استفاده می کنند. اگر استاد دانشگاه هستید می توانید جزوات آموزشی خود را نیز از این طریق در اختیار دانشجویان خود قرار دهید. جالب است بدانید که انتشار مقاله در سایت شخصی با کلمات کلیدی مرتبط، می تواند یک معرف عالی برای شما باشد.

تفاوت شبکه های اجتماعی با طراحی سایت شخصی چیست ؟

همان طور که در بخش قبل اشاره کردیم در ذهن برخی از افراد یک سوال مهم وجود دارد و آن هم این است که چرا بجای استفاده از شبکه های اجتماعی از سایت استفاده کنیم؟ در پاسخ باید بگوییم که شما در هنگام استفاده از شبکه های اجتماعی نمی توانید از قالب ها، طرح ها و رنگ های دلخواه استفاده کنید. به بیانی ساده تر، امکان شخصی سازی صفحه خود را ندارید. اما اگر از روش هایی مانند کدنویسی اختصاصی یا وردپرس برای راه اندازی سایت استفاده کنید امکان شخصی سازی تمام بخش های آن را خواهید داشت.

نکته دیگری که به باید به آن اشاره کنیم این است که هر لحظه امکان فیلتر شدن شبکه های اجتماعی وجود دارد. اما زمانی که شما یک سایت با هاست معتبر راه اندازی می کنید هیچ شخصی نمی توانید سایت شما را فیلتر کند و این موضوع می تواند امنیت سایت را نسبت به شبکه های اجتماعی نشان دهد.

هنگامی که شما از سایت برای به اشتراک گذاری مطالب مورد نظر استفاده می کنید به معنای دور شدن کامل از شبکه های اجتماعی نیست. بلکه می توانید در کنار هر کدام از مطالب، دکمه های شبکه اجتماعی را قرار دهید تا کاربران بتوانند به راحتی مطلب شما را در شبکه هایی مانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر، فیسبوک، لینکدین و … به اشتراک بگذارند.

طراحی سایت شخصی چیست
اگر به دنبال برندسازی هستید، راه اندازی سایت با دامنه ای به نام خودتان، کمک بیشتری به شما خواهد کرد. زیرا اعتبار سایت بسیار بیشتر از شبکه های اجتماعی است. توصیه می کنیم یک ایمیل به نام سایت نیز بسازید. دریافت و ارسال پیام با ایمیلی به نام سایت، تصویرسازی بهتری در ذهن کاربران تان ایجاد خواهد کرد.

کلام آخر !

پس از اینکه متوجه شدیم که طراحی سایت شخصی چیست نوبت به این می رسد که اهمیت داشتن سایت در دوران امروز را با یکدیگر بررسی کنیم. انواع طراحی سایت شامل فروشگاهی، شرکتی، آموزشی، شخصی، پزشکی، رستورانی و … است. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در کشور ایران به عنوان سمبل فروشگاه های اینترنتی شناخته می شود. زیرا قبل از آن هیچ سایت معتبری برای خرید محصولات برای کاربران وجود نداشت. دیجی کالا دارای تمام امکانات و قابلیت های یک فروشگاه کامل می باشد. به همین دلیل افرادی که در حوزه کسب و کار فعالیت می کنند تمایل به طراحی سایت مشابه دیجی کالا دارند.

واقعیت این است که طراحی سایت هزینه زیادی برای شما ندارد و می توانید به راحتی طراحی سایت فروشگاهی ارزان، طراحی سایت فروشگاهی رستوران، طراحی سایت قنادی و …. را انجام دهید. راه اندازی سایت به دو روش اختصاصی و وردپرس امکان پذیر است که استفاده از وردپرس می تواند تا حد زیادی هزینه های شما را کاهش دهد.

Rate this post
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها