سالهاست که در کنار کسب و کارهای گوناگون بوده ایم. امیدواریم بتوانیم پاسخ مناسبی به نیازهای شما در زمینه طراحی سایت و سئو سایت بدهیم.

اطلاعات تماس

021-57953 - 021-41075000

تهران، جردن، خیابان گلفام، پلاک 50 طبقه 1

info@3nb.org

بهترین طراحی سایت های ایرانی
فهرست مطالب

بهترین طراحی سایت های ایرانی

قطعا بهترین طراحی سایت های ایرانی مربوط به گلدتگ، شاتل، دیجی کالا، زرین پال و … می باشد. در این مطلب قصد داریم شما را با این سایت ها آشنا کنیم و ویژگی های هر کدام را مورد بررسی قرار دهیم. اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید و می خواهید از وب سایت های موفق الگوبرداری کنید توصیه می کنیم تا انتها با ما همراه باشید. بدون شک اطلاع از ساختار و جنبه های مثبت بهترین طراحی سایت های ایرانی به شما کمک زیادی خواهد کرد تا در این عرصه موفق شوید.

بهترین طراحی سایت های ایرانی

بهترین سایت های طراحی شده ایرانی

اطلاع از بهترین طراحی سایت های ایرانی توسط افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارند جذابیت زیادی دارد. بسیاری از وب سایت هایی که در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم برای شما نام آشنا هستند و ممکن است روزانه چندین بار به آن ها سر بزنید. به طور مثال دیجی کالا یکی از این سایت ها می باشد. مواردی که راجع به بهترین طراحی سایت های ایرانی ذکر می شود صرفا درباره طراحی آن هاست و ما هیچ نقدی راجع به محتوای آن ها نداریم.
خوشبختانه امروزه راه اندازی کسب و کار اینترنتی و استفاده از اینترنت به عنوان بهترین بستر تعاملاتی، رواج زیادی پیدا کرده است و افراد تلاش می کنند تا با طراحی سایت فروشگاهی به سطوح بالای درآمدی برسند. توصیه می کنیم کار خود را پرقدرت آغاز کنید و اگر می خواهید طراحی سایت را به یک شرکت بسپارید ابتدا از میزان تخصص و مهارت او اطمینان حاصل کنید. شرکت های بزرگ به راحتی می توانند طراحی سایت مشابه دیجی کالا، طراحی سایت قنادی، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت فروشگاهی ارزان یا حرفه ای و … را انجام دهند.

با قیمت مناسب سفارش طراحی سایت شرکتی دهید...

Goldtag

به جرات می توان گفت که سایت Goldtag یکی از سایت هایی است که بیشتری معیارهای یک فروشگاه اینترنتی را در خود جای داده است. دسته بندی محصولات به خوبی رعایت شده و آیکن هایی که در این سایت بکار رفته از زیبایی و جذابیت بصری بالایی برخوردار هستند. به نحوی که اغلب کاربران ترغیب به خرید می شوند. شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که چرا Goldtag را به عنوان اولین سایت معرفی کردیم؟ همان طور که در بخش قبل ذکر کردیم تمرکز اصلی این مقاله بر روی طراحی سایت است نه محتوا ! سایت Goldtag به شیوه ای طراحی شده که نه آنقدر خلوت است که فضای خالی زیادی داشته باشد و نه آنقدر شلوغ که کاربران را دچار سردرگمی کند. به عبارتی دیگر می توان گفت که طراحی به شیوه ای است که کاربران به خوبی راهنمایی می شوند و می توانند به راحتی به محصولات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

Shatel

در حال حاضر تعداد شرکت ها و سایت هایی که در زمینه خدمات اینترنتی تاسیس شده اند بسیار زیاد هستند. اما کمتر سایتی را می بینید که به خوبی Shatel ظاهر شده باشد. این سایت بر اساس آخرین استانداردهای جهانی طراحی شده و تجربه کاربری عالی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در واقع می توان گفت که طراحی آن به قدری ساده و هوشمند است که کاربران در مدت زمانی بسیار کوتاه می توانند به خواسته خود برسند. بهتر است این شیوه از طراحی در سایر سایت ها از جمله طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت آتلیه و … نیز اجرا شود. اگر سری به این سایت بزنید به خوبی متوجه می شوید که کاملا حرفه ای است و دارای چنل اختصاصی نیز می باشد.

Zarinpal

به جرات می توان گفت که زیبایی و سادگی دو فاکتور بسیار مهمی است که در طراحی سایت Zarinpal رعایت شده اند و کاربران چیزی بیشتر از این دو فاکتور نمی خواهند! Zarinpal که یکی از بهترین طراحی سایت های ایرانی را دارد تمام سعی خود را کرده که بهترین قابلیت ها را در ساده ترین شکل ممکن در اختیار کاربران خود قرار دهد و یک تجربه عالی را برای آن ها بسازد. در رنگ بندی سایت نیز شاهد سادگی هستیم. از دو رنگ اصلی برند در آن استفاده شده و دکمه ها به خوبی در جای خود قرار گرفته اند. در خصوص استفاده از رنگ ها در طراحی سایت باید به این موضوع اشاره کنیم که بهتر است رنگ لوگو و برند خود را در سایت بکار بگیرید. به هیچ عنوان از رنگ های بی ربط استفاده نکنید و یکپارچگی را حفظ کنید. این موضوع هیچ محدودیتی در طراحی سایر سایت ها ندارد و اگر شما قصد طراحی سایت شرکت بازرگانی، طراحی سایت کارخانه، طراحی سایت صنعتی و … را دارید نیز باید صرفا از رنگ های اصلی استفاده کنید.
بهترین طراحی سایت های ایرانی

Digikala

به جرات می توان گفت که بخش عظیمی از ایرانی ها با سایت دیجی کالا آشنا هستند. سایت Digikala از مشهورترین و محبوب ترین سایت های فروشگاهی در ایران است که خوشبختانه اپلیکیشن آن نیز طراحی شده و دسترسی کاربران به آن آسان تر شده است. علی رغم محبوبیت بالای این وب سایت، نمی توان گفت که طراحی آن بر اساس آخرین استانداردهای جهانی انجام شده اما این امر سبب نمی شود که کاربرد آن را زیر سوال ببریم.
طراحی آن نسبت به بهترین طراحی سایت های ایرانی که نام بردیم مقداری شلوغ تر است و دلیل آن هم تنوع بی نظیر محصولاتی است که در آن وجود دارد. موفقیت وب سایت دیجی کالا سبب شده افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند به دنبال این شیوه از طراحی باشند. Digikala صرفا به دلیل نوع طراحی به درآمد بالا نرسیده است. بلکه سایر اصول از جمله سئو، بازاریابی محتوا، محصول نویسی و … را به بهترین نحو انجام داده است.

Alibaba

اگر به دنبال بهترین طراحی سایت آژانس مسافرتی هستید باید سری به وب سایت Alibaba بزنید. این وب سایت که در زمینه فروش انواع بلیط و خدمات مربوطه فعالیت می کند بسیار موفق است. شیوه طراحی آن به گونه ای است که کاربران در مدت زمانی کوتاه به هدف خود می رسند. دسته بندی خدمات در سایت Alibaba مورد قبول است و ترکیب رنگ این سایت نیز هماهنگ با برند و لوگوی آن انجام شده است.

کلام آخر !

در این مطلب تلاش کردیم تا علاوه بر معرفی بهترین طراحی سایت های ایرانی، به نکات مهم و مختصر در زمینه طراحی سایت نیز اشاره کنیم. قطعا تعداد سایت هایی که در این جایگاه قرار دارند بسیار بیشتر است و معرفی و بررسی آن ها به زمان بیشتری نیاز دارد. اگر طراحان سایت بتوانند ریسک پذیری خود را افزایش دهند و خلاقیت خود را بکار بگیرند امکان طراحی سایت های بهتری نیز وجود خواهد داشت.
5/5 امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها