سالهاست که در کنار کسب و کارهای گوناگون بوده ایم. امیدواریم بتوانیم پاسخ مناسبی به نیازهای شما در زمینه طراحی سایت و سئو سایت بدهیم.

اطلاعات تماس

021-57953 - 021-41075000

تهران، جردن، خیابان گلفام، پلاک 50 طبقه 1

info@3nb.org

بهترین سایت های جهان از نظر طراحی
فهرست مطالب

بهترین سایت های جهان از نظر طراحی کدامند؟

بدون شک می توان گفت که بهترین سایت های جهان از نظر طراحی دارای جذابیت بصری و رابط کاربری عالی هستند. وب سایت های خشک و بی روح هیچ نقشی در جذب کاربر ندارند و نمی توانند موفقیتی را رقم بزنند. در این مطلب قصد داریم بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی را مورد بررسی قرار دهیم و آن ها را در سه دسته شخصی، فروشگاهی، شرکتی و خدماتی ارزیابی کنیم.

بهترین سایت های جهان از نظر طراحی

بهترین سایت های جهان

هنگامی که راجع به بهترین سایت های جهان از نظر طراحی صحبت می کنیم باید تمام جوانب را بررسی کنیم و در واقع صحبت کردن از این موضوع به تخصص و مهارت زیادی نیاز دارد. شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چه عواملی باعث می شود لقب ” بهترین ” را به یک سایت اعطا کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید به فاکتورهای متعددی اشاره کنیم. معمولا در بررسی بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی، توجهی به محتوا نمی کنیم و صرفا شیوه طراحی را مدنظر قرار می دهیم. به طور مثال سایت باید از نظر فضا متعادل باشد. به این معنا که فضای خالی در آن زیاد نباشد. هنگامی که فضای خالی یا سفید در یک سایت زیاد باشد سایت را خلوت و بی روح نشان می دهد. همچنین شلوغی بیش از حد نیز باعث سردرگمی کاربران می شود.
استفاده از جذابیت های بصری مانند آیکن ها، دکمه ها، رنگ، منوبندی و … از دیگر عوامل موثر بر این موضوع به شمار می روند. سایت هایی که در این مطالب مورد بررسی قرار می دهیم شامل طراحی سایت فروشگاه آنلاین، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت شخصی و طراحی سایت خدماتی می باشند. در این وب سایت ها از رابط کاربری عالی استفاده شده که باعث ایجاد تجربه خوب در کاربران می شود. اگر شما تصمیم دارید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید و به دنبال ایده می گردید این مطلب را از دست ندهید. در حال حاضر طراحی سایت فروشگاهی ارزان، طراحی سایت مشابه دیجی کالا، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت قنادی و … رواج زیادی پیدا کرده اند.

برای هر کسب و کاری، طراحی سایت ضروریست!

بهترین سایت های شخصی

قبل از آنکه بهترین سایت های جهان از نظر طراحی شخصی را بررسی کنیم بهتر است ابتدا یک تعریف مختصر از سایت شخصی ارائه دهیم. سایت های شخصی معمولا توسط یک فرد یا گروه راه اندازی می شوند و در آن اقدام به معرفی مهارت و توانایی ها می شود. این کار سبب می شود که موقعیت های شغلی مرتبط برای افراد یا گروه های مذکور ایجاد شود.

Bruno Simon

در وب سایت Bruno Simon از یک شیوه طراحی خلاقانه و گیمیفیکیشن استفاده شده است. هنگامی که در این سایت به پیمایش یا گشت و گذار می پردازید به خلاقیت و هوش طراح آن پی می برید. قطعا گشت و گذار در وب سایت Bruno Simon برای شما جذاب خواهد بود و تجربه متفاوتی را کسب خواهید کرد.

Alanmenken

آلن منکن یکی از آهنگسازان مشهور جهان است که آهنگ های دیزنی از ساخته های اوست. این فرد وب سایتی به نام خود یعنی Alanmenken راه اندازی کرده که می توانید تمام آثار او را در آن مشاهده کنید. طراحی این سایت به شیوه ای انجام شده که شما را درگیر خاطرات دوران کودکی می کند و باعث می شود که مدت زمان بیشتری را در آن بگذرانید.
بهترین سایت های جهان از نظر طراحی

بهترین سایت های فروشگاهی

در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین سایت های جهان از نظر طراحی یعنی سایت های فروشگاهی بپردازیم. در حال حاضر افراد ترجیح می دهند به جای مراجعه حضوری به فروشگاه های فیزیکی و صرف زمان و انرژی زیاد، به سراغ فروشگاه های اینترنتی بروند. قطعا بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی به شیوه ای اجرا می شوند که کاربران را تشویق به خرید و کلیک بر روی دکمه های مورد نظر می کند.

Apple

به جرات می توان گفت که بعید است کسی برند اپل را نشناسد. هنگامی که وارد این سایت می شوید به خوبی شاهد فضای مینیمال و ساده آن خواهید بود. البته استفاده از تصاویر سه بعدی و برجسته تا حدودی اصل سادگی این سایت را زیر سوال برده اما هنوز هم می توان لقب بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی را به او اختصاص داد. بهره مندی از رنگ های ملایم و باکیفیت از دیگر ویژگی های سایت اپل است.

Koox

در وب سایت فروشگاهی Koox شاهد گردهمایی جمعی از سرآشپزهای حرفه ای لندن خواهید بود. در واقع وب سایت Koox را می توان نخستین سایت دلیوری غذا در این شهر دانست. این وب سایت در سال 2018 برگزیده شد و به دلیل استفاده از المان های بصری جذاب، رنگ های ملایم، تصاویر متحرک و … به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد.

همین الان با قیمت مناسب سفارش طراحی سایت دهید

بهترین سایت های شرکتی

شرکت ها برای آنکه نمونه کارهای خود را در معرض دید کاربران قرار دهند از طراحی سایت استفاده می کنند. وب سایت بستر مناسبی برای آن ها ایجاد می کند که علاوه بر نمونه کارها، بتوانند به معرفی پرسنل، پروژه های در دست اقدام، راه های ارتباطی و … بپردازند و به خوبی با سایر شرکت ها رقابت کنند. در حال حاضر اگر یک شرکت فاقد سایت و رسانه های دیجیتال باشد از بازار عقب می ماند و سهم بزرگی را برای کسب درآمد از دست می دهد.

Simply chocolate

یکی از بهترین سایت های جهان از نظر طراحی مربوط به سایت Simply chocolate است. این سایت مربوط به یک شرکت شکلات سازی است که کاربران را برای خرید شکلات به شدت وسوسه می کند. هنگامی که شما موس را بر روی صفحه سایت می چرخانید یک شکلات با تصویر فوق واقعی برای شما باز می شود که نقش بسیار مهمی در افزایش فروش این سایت داشته است.

Campos coffee

شرکت هایی از جمله Campos coffee به خوبی می دانند که چگونه مشتریان خود را راضی نگه دارند. این شرکت توانسته از وب سایت به عنوان بستری برای نمایش تلاش تیمش استفاده کند. این تلاش در راستای ساخت بهترین قهوه و انتقال حس مثبت به شماست. استفاده از تم ها و روایات مناسب در این سایت پررنگ است.
بهترین سایت های جهان از نظر طراحی

بهترین سایت های خدماتی

همان طور که از نام سایت های خدماتی پیداست، خدمات متنوعی را به کاربران خود انتقال می دهند. این خدمات می تواند شامل مشاوره املاک، مشاوره کسب و کار و .. باشد و در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد.

Zillow

چرا Zillow به عنوان یکی از بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی لقب گرفته است؟ Zillow از بهترین سایت های جهان محسوب می شود زیرا به افراد کمک می کند که خانه رویایی خود را به شکل آنلاین پیدا کنند. قابلیت هایی که در این سایت وجود دارد شامل جستجوی آسان، ارائه اطلاعات کافی درباره هر خانه و ملک، انتخاب تصاویر باکیفیت و حرفه ای و … می باشد. به همین ترتیب کاربران در مسیر انتخاب خانه دلخواه خود قرار خواهند گرفت.

ESPN

سایت ESPN جزو سایت های ورزشی محسوب می شود که یکی از وجوه تمایز آن با سایر سایت های ورزشی، استفاده از ویدئو برای پس زمینه است. این امر سبب شده که کاربران در یک محیط پویا و جذاب، اطلاعات ورزشی مورد نظر خود را پیگیری کنند و مدت زمان ماندگاری آن ها در سایت بیشتر شود.
5/5 امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها