سالهاست که در کنار کسب و کارهای گوناگون بوده ایم. امیدواریم بتوانیم پاسخ مناسبی به نیازهای شما در زمینه طراحی سایت و سئو سایت بدهیم.

اطلاعات تماس

021-57953 - 021-41075000

تهران، جردن، خیابان گلفام، پلاک 50 طبقه 1

info@3nb.org

طراحی سایت با المنتور
فهرست مطالب

طراحی سایت با المنتور

المنتور یکی از پیشرفته ترین و قدرتمند ترین افزونه های حرفه ای صفحه ساز در وردپرس می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به کد نویسی و برنامه نویسی، هر نوع سایتی را که بخواهید ایجاد کنید و به راحتی بتوانید طراحی کنید.
برای طراحی سایت با المنتور باید صفحات مختلفی را ایجاد و طراحی کنید، صفحاتی از قبیل صفحه اصلی وب سایت، درباره ما و تماس با ما و صفحاتی دیگر که به ماهیت سایت بستگی دارد. برای این کار طراحان سایت نیاز به افزونه های صفحه ساز دارند که می توان از المنتور به عنوان بهترین افزونه صفحه ساز نام برد. با ما همراه باشید تا در ادامه با موضوع طراحی سایت با المنتور بیشتر آشنا شویم.

طراحی سایت با المنتور

طراحی سایت با المنتور بدون نیاز به کدنویسی

پیش از معرفی سیستم مدیریت محتوا (CMS) ، طراحی سایت ها با کد نویسی امکان پذیر بود، این موضوع دارای مزایا و معایبی بود. معایب آن این بود که بسیار زمانبر بود، این زمان ممکن بود تا ماه ها طول بکشد، در حالی که آموزش المنتور چند روز بیشتر طول نمی کشد.
عیب دوم هزینه ی بالای طراحی سایت با کد نویسی می باشد و مورد سوم مربوط به خطا ها و باگ هایی که بخاطر کد نویسی به وجود می آمد و در سئو سایت موثر بود. اگر طراح سایت کد های نادرستی وارد می کرد یا اینکه عیب یابی درستی را انجام نمی داد، این باگ ها موقعیت را برای هکر ها فراهم می کرد و همچنین باعث می شود که موتور های جستجوگر گوگل برای کدنویسی نادرست و نامناسب و عدم رعایت اصول سئو، سایت را در نتایج گوگل نشان نمی دهد. عیب چهارم می توان به این مورد اشاره کرد که هنگامی که سایت دچار مشکل شد و برای ایجاد تغییرات در سایت، باید حتما به برنامه نویس دسترسی داشت و خود فرد نمی تواند تغییرات موردنیاز را انجام دهد اما طراحی سایت با المنتور، به این صورت می باشد که خود فرد هم می تواند با آموزش اولیه المنتور تغییرات موردنیاز خود را اعمال کند.
اما این مشکلات در طراحی سایت با المنتور وردپرس وجود ندارد و به راحتی صفحات زیبا، انعطاف پذیر و پرکاربرد را ایجاد می کند و باعث بهبود سئو سایت می شود و به دلیل داشتن کد های مناسب، سرعت بارگذاری سایت نیز بالا می رود.
هیچ فرقی نمی کند که شما قصد طراحی سایت فروشگاهی ارزان را دارید یا می خواهید یک وب سایت حرفه ای در اختیار کاربران قرار دهید.
معمولا طراحی سایت ها یا فروشگاه های رایگان بدون کدنویسی انجام می شود. زمانی که بخواهید طراحی سایت مشابه دیجی کالا، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت قنادی، طراحی سایت رستوران و … را انجام دهید باید قابلیت هایی را در اختیار کاربران خود قرار دهید که تجربه خوشایندی از ورود وب سایت شما کسب کنند و شما می توانید با استفاده از المنتور این اقدامات را انجام دهید.

با قیمت مناسب سفارش طراحی سایت فروشگاهی ارزان دهید...

مزایای طراحی سایت با المنتور

رابط کاربری آسان

المنتور بسیار راحت و کاربردی می باشد و می توان به سادگی آه را ویرایش کرد و همین ویژگی باعث می‌شود که کاربر به آسانی با آن کار کند و بتواند به راحتی صفحه دلخواه خود را طراحی کند.

متن باز

متن باز بودن افزونه المنتور از دیگر مزایای این افزونه می باشد. متن باز بودن یک افزونه برای یک طراح و برنامه نویس بسیار مهم می باشد. این ویژگی به طراح این امکان را می‌دهد تا بتواند هر تغییری که بخواهد در صفحه به وجود آورد.

سازگار با افزونه های سئو (yoast و rank math)

المنتور با افزونه های سئو وردپرس سازگار می‌باشد. از آن جایی که سئو برای سایت بسیار مهم می باشد، این مورد یک مزیت بسیار مهم به حساب می آید.

طراحی ریسپانسیو سایت

طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا سایت از دیگر مزایای المنتور می باشد. به کمک المنتور می توان به راحتی و بدون هیچ مشکلی در تمامی صفحه های سایت، آن را در رایانه، تبلت، تلفن و … به صورت پیش نمایش مشاهده کرد.

سرعت بارگذاری زیاد

هر آن چه که با المنتور ساخته می‌شود سرعت بالایی در بارگذاری و لود دارد و با توجه به این که سرعت بارگذاری از مهم ترین موارد سایت می باشد، این مورد از مهم ترین مزیت های افزونه المنتور به شمار می‌رود زیرا کاربر هنگام استفاده از آن و بارگذاری صفحه احساس کاهش سرعت در سایت نخواهد داشت.

طراحی سایت با المنتور در ۳ مرحله

1. پس از وارد شدن به صفحه ای که قصد طراحی و یا ویرایش آن را دارید، باید بر روی دکمه ویرایش با المنتور یا Edit with Elementor کلیک کنید.

طراحی سایت با المنتور

2. اکنون وارد صفحه ویرایشگر المنتور شده اید. دو بلوک را مشاهده می کنید. در تب المان ها، المان های قابل استفاده را مشاهده می کنید و در تب عمومی می توانید تنظیمات اصلی صفحه را تغییر دهید و ماژول های محتوا را برای اضافه کردن و ویرایش انتخاب کنید.

طراحی سایت با المنتور
3. در این مرحله شما می توانید المان مورد نیاز خود را انتخاب کنید و در جای مورد نظر بکشید و رها کنید.

افزونه المنتور بهتر است یا ویژوال کامپوزر؟

قطعا همه ما می دانیم که افزونه المنتور از افزونه ویژوال کامپوزر بهتر است. المنتور از سرعت بیشتری برخوردا می باشد و نسبت به افزونه ویژوال کامپوزر بهینه تر می باشد. هنگامی که وارد محیط این افزونه در وردپرس می شویم متوجه تفاوت های زیادی می شویم، مثلا تجربه کاری و رابط کاربری افزونه المنتور نسبت به افزونه های مشابه بسیار حرفه ای تر و ساده تر می باشد و هر کاربری می تواند به راحتی با ابزارهای آن کار کند.
شما می توانید بدون نیاز به بروزرسانی صفحه، تغییرات را به صورت آنی مشاهده کنید و صفحات سایت خود را سفارش سازی کنید. در کل طراحی سایت با المنتور بسیار آسان تر و حرفه ای تر می باشد.

طراحی سایت با المنتور

سخن آخر

افزونه المنتور باتوجه ‌به رشد محبوبیت آن، یک افزونه ضروری برای طراحان سایت محسوب می‌شود. با آموزش المنتور شما قادر خواهید بود صفحات دلخواه خود را با هر طرحی ایجاد کنید.
5/5 امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها