سالهاست که در کنار کسب و کارهای گوناگون بوده ایم. امیدواریم بتوانیم پاسخ مناسبی به نیازهای شما در زمینه طراحی سایت و سئو سایت بدهیم.

اطلاعات تماس

021-57953 - 021-41075000

تهران، جردن، خیابان گلفام، پلاک 50 طبقه 1

info@3nb.org

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت های فروشگاهی
فهرست مطالب

مهم ترین عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت های فروشگاهی چیست؟

از نظر شما عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت های فروشگاهی کدامند؟ در دنیای امروز، حضور در دنیای دیجیتال به اندازه حضور در دنیای واقعی مهم شده است و کمتر شغلی را پیدا می کنید که بخشی از آن وارد دنیای دیجیتال نشده باشد. خوشبختانه روز به روز بر تعداد سایت های فروشگاهی افزوده می شود و فرهنگ سازی در خصوص خرید از این سایت ها نیز در حال انجام است. در این مطلب قصد داریم شما را با عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت های فروشگاهی آشنا کنیم تا اگر تصمیم داشتید شغل خود را توسعه دهید با این موضوع بیگانه نباشید.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت های فروشگاهی

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت های فروشگاهی

بهتر است قبل از اینکه به بررسی عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت های فروشگاهی بپردازیم به این موضوع اشاره کنیم که طراحی سایت برای کسب و کارها به قدری مهم شده که می توان آن را به عنوان یکی از بخش های حیاتی در برندسازی تجاری دانست. برخی از صاحبین مشاغل تصور می کنند که هزینه طراحی سایت زیاد است و پرداخت آن مقرون به صرفه نیست. در صورتی که اگر با مزایای طراحی سایت آشنا باشید به خوبی می دانید که پرداخت این هزینه نوعی سرمایه گذاری است که نتیجه آن به طور بلندمدت به شما برخواهد گشت. عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت های فروشگاهی متعدد هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

با قیمت مناسب سفارش طراحی سایت فروشگاهی دهید...

استاتیک یا داینامیک بودن

منظور از سایت های استاتیک، سایت هایی هستند که توسط کدهای HTML نوشته می شوند و نمی توان آن ها را به صورت آنلاین ویرایش یا محتواگذاری کرد و انتشار محتوای جدید در آن ها نیاز به دانش کدنویسی دارد. به همین دلیل اگر صاحب سایتی هستید که نیاز به بارگذاری محتوا به طور روزانه دارید سایت های استاتیک برای شما مناسب نخواهند بود و باید به سراغ سایت های داینامیک بروید. به همین دلیل کسب و کارهایی از این سایت ها استفاده می کنند که نیازی به ویرایش و تغییر محتوا به طور مداوم ندارند و ترجیح می دهند سایت آن ها مانند یک کاتالوگ یا بروشو یا یک متن و تصویر ثابت در اختیار کاربران قرار بگیرد. هزینه طراحی استاتیک بیشتر است.

در مقابل اشاره ای به سایت های داینامیک می کنیم. سایت های داینامیک بر خلاف سایت های استاتیک قابلیت تغییر و ویرایش محتوا را دارند و دارای پنل مدیریتی هستند. مدیر سایت می تواند به راحتی و بدون هیچ گونه دانش کدنویسی وارد پنل شود و هر یک از محتواهای سایت را تغییر دهد. سایت های داینامیک بر اساس نوع کسب و کار و نیاز کاربرانش طراحی می شود و بسیار انعطاف پذیر هستند. سایت های خبری، سایت های اجتماعی، سایت های شرکتی و … جزو سایت های داینامیک محسوب می شوند. این سایت ها به دلیل ساختاری که دارند از هزینه کمتری برای طراحی برخوردار هستند.

نوع سیستم مدیریت محتوا ( CMS )

منظور از CMS در طراحی سایت فروشگاهی چیست ؟ CMS همان سیستم مدیریت محتواست که در حال حاضر انواع مختلفی از آن در جهان مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از سیستم های مدیریت محتوا به طور اختصاصی و کدنویسی طراحی می شوند و باید هزینه و زمان بیشتری برای آن صرف شود. اما CMS هایی مانند وردپرس به طور آماده و کدنویسی شده هستند که برای راه اندازی سایت با آن ها، فقط به چند دقیقه زمان نیاز داریم. به همین دلیل سایت های وردپرسی از هزینه کمتری برای راه اندازی و نصب برخوردار هستند. علاوه بر وردپرس، جوملا جزو پرکاربردین آن هاست. میلیون ها سایت در سراسر جهان با وردپرس راه اندازی و مدیریت می شوند که می توان به مهم ترین آن ها یعنی سایت علی بابا، دیجی کالا و … اشاره کرد.

گرافیک

از دیگر عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت های فروشگاهی گرافیک و عناصر ظاهری آن است. اگر گرافیک سایت به زیبایی طراحی شود باعث جذب کاربران خواهد شد. زیرا جذابیت بصری در این حوزه اهمیت زیادی دارد. اما اگر مطالب قبلی وب سایت ما را دنبال کرده باشید به خوبی می دانید که سایر پارامترها از جمله سرعت زیاد، کم حجم بودن مطالب و تصاویر و … از دیگر عوامل جذب کاربران خواهد بود.

هر چه گرافیک سایت قوی تر باشد هزینه طراحی سایت افزایش پیدا می کند. توصیه می کنیم نوع گرافیک را بر اساس نوع کسب و کار خود انتخاب کنید. به طور بی رویه از رنگ ها، اشکال و بخش بندی ها در صفحات سایت استفاده نکنید. زیرا شلوغ بودن سایت می تواند بی نظمی را به کاربر القا کند و او نمی تواند به راحتی به محصولات و خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند. در حال حاضر سایت هایی که به طور مینیمال و ساده طراحی می شوند برای کاربران بسیار جذاب هستند.

امنیت هاست

هاست همان فضایی است که تمام اطلاعات در آن ذخیره می شود. به همین دلیل انتخاب یک هاست امن و با کیفیت تاثیر مستقیمی در هزینه طراحی سایت خواهد گذاشت. متاسفانه برخی از افراد ترجیح می دهند برای کاهش هزینه های خود از هاست های ارزان و رایگان استفاده کنند در حالی که این هاست ها در معرض هک شدن قرار دارند و می توانند اعتبار شما در مدت زمانی کوتاه از بین ببرند. اکیدا توصیه می کنیم برای طراحی سایت فروشگاهی، خبری و … به سراغ شرکت های معتبر همچون شرکت صنوبر بروید. اگر به دنبال طراحی سایت مشابه دیجی کالا هستید و یا قصد طراحی سایت فروشگاهی ارزان را دارید این شرکت می تواند به طور کامل شما را پشتیبانی کند.

سئو و بهینه سازی

منظور از سئو، بهینه سازی رتبه سایت در گوگل است تا کاربران بتوانند با سرچ عبارات مختلف به سایت شما هدایت شوند. هر چه رتبه سایت نزد گوگل بهتر باشد میزان بازدید از سایت شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در هنگام طراحی سایت باید به شرکت طراح این نکته را تاکید کنید که حتما برای شما سئو و بهینه سازی را انجام دهند. فرقی نمی کند که شما طراحی سایت رستوران، طراحی سایت قنادی یا سایر کسب و کارها را سفارش می دهید. زیرا می توانید با پرداخت هزینه ای بیشتر، به افزایش درآمد خود کمک کنید.

تعداد زبان های سایت

از دیگر عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت فروشگاهی، تعداد زبان های آن است. معمولا شرکت هایی که فعالیت بین المللی دارند از این قابلیت استفاده می کنند. اما شرکت های داخلی فقط از زبان فارسی بهره مند هستند و نیازی به پرداخت هزینه بیشتر بابت تعدد زبان ها ندارند.

Rate this post
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها