سالهاست که در کنار کسب و کارهای گوناگون بوده ایم. امیدواریم بتوانیم پاسخ مناسبی به نیازهای شما در زمینه طراحی سایت و سئو سایت بدهیم.

اطلاعات تماس

021-57953 - 021-41075000

تهران، جردن، خیابان گلفام، پلاک 50 طبقه 1

info@3nb.org

طراحی سایت آگهی

با قیمت مناسب و حرفه ای

شما میتوانید در زمینه آگهی و تبلیغات سایت هایی همچون دیوار و شیپور طراحی کنید تا افراد جای درج آگهی در روزنامه ، به سایت شما مراجعه نمایند.

برای مشاهده قیمت طراحی سایت  آگهی و ثبت سفارش روی دکمه های زیر کلیک کنید.

طراحی سایت آگهی

مزایای طراحی سایت آگهی

طراحی سایت آگهی

تبلیغات هدفمند

تبلیغات اگر شما را به نتیجه تان برساند ، هدفمند خواهد بود. شما می توانید با استفاده از طراحی سایت درج آگهی ، تبلیغات خود را بدون هزینه اضافی و به صورت هدفمند در سایت خود ثبت کنید .

طراحی سایت آگهی

خرید و فروش بدون واسطه

یکی از مزایای طراحی سایت آگهی ، خرید و فروش بدون واسطه می باشد. خریدار می تواند به صورت مستقیم با فروشندگان در ارتباط باشد تا از هزینه های اضافی جلوگیری نماید.

طراحی سایت آگهی

رقابت بین قیمت های موجود

در سایت های آگهی مثل شیپور و دیوار ، چند قیمت برای یک محصول وجود دارد. در نتیجه در میان فروشندگان رقابت قیمتی دیده می شود.

طراحی سایت آگهی

ثبت آگهی با کارمزد کم

در سایت های ثبت آگهی می توانید به صورت رایگان و یا با کارمزد کم ، آگهی تبلیغاتی خود را ثبت کنید. این ویژگی باعث جذب کاربران زیادی می شود.

طراحی سایت آگهی

قابلیت نردبان فوری آگهی

برای این که آگهی شما بازدید زیادی داشته باشد ، می توانید آن را نردبان کنید که در این صورت هزینه اندکی برای انجام این کار از شما گرفته می شود.

طراحی سایت آگهی

دسترسی آسان

برای این که کاربرای سایت های آگهی ، به راحتی بتوانند از سایت استفاده کنند، باید دسترسی آسان داشته باشد تا کاربران گیج نشوند.

هنوز تصمیم قطعی نگرفته اید؟ ما شما را راهنمایی می کنیم

نمونه کارهای طراحی سایت آگهی

طراحی سایت درج آگهی یکی از سایت های پر کاربرد در زندگی روزمره افراد محسوب می شود . برای مشاهده نمونه کار های ما میتوانید وارد لینک زیر شوید

5/5 امتیاز